Denise loopt het mooiste vind ik, maar blijft voor mij een Wehkamp model. Rosalinde vind ik de mooiste foto hebben, dus denk ik nu dat zij zal winnen.... Maar we zijn er nog niet. Ben benieuwd..!
Ja die waren erg hihi. Wat vinden we trouwens van Daphne. Ze doet het schattig hoor, maar ze praat alsof ze een astma aanval heeft, als ik er op blijf letten krijg ik het zelf benauwd, pfffffffffffff Ben trouwens wel blij dat diegene die wint, het huidige max factor model gaat vervangen (heb ik toch goed begrepen?). Haar vind ik dus echt niet mooi he. Als ik haar zie wil ik echt geen make up van max factor kopen. Ze heeft zo'n gruwelijk dikke laag make up op.
Ja, dat denk ik wel. Maxime kan echt NIET lopen. Jammer zeg. Oh, ik wil volgend jaar echt wel Miss J. als runway coach ipv die Marianne. Hij is echt zo veel leuker hihi Oh enne, ik hoef echt niet te weten wie de nieuwe zanger van direct is of wie de 6 finalisten van So You Think You Can Dance zijn. Kunnen we een beetje opschieten misschien en gewoon even een winnares kiezen?
denk dat het zowiezo rosalinde of denise wordt...ik vind die foto's voor de campagnes van denise het mooist...vind t echt vreemd dat t publiek niet kan stemmen...en dat de jury het bepaalt...
Ik denk dat rosalinde het gaat worden. Over 1 week zien we d'r dan waarschijnlijk aan de tafel bij rtl boulevard met een stralend wit gebit.
En het is gewordennnnnnnnnnnnnnnnn Rosalinde.......... Pffff niet verwacht..... Ik vind het zo'n musje....