Benelux' Next Top Model

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Laika, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Slechte show, niveau van de modellen vond ik echt erg laag en de presentatie van Daphne was helemaal verschrikkelijk.

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Moet

zeggen dat Denise me echt tegenviel deze finale hoor. Had het haar wel gegund.

Nou, ik weet niet meer wie het zei, maar hoop idd wel dat Rosalinde met gebleekte tandjes bij Rtl boulevard zit dan hihi. Dat is wel het minste wat ze voor ons kan doen nu he, nu ze gewonnen heeft.

En boem, afgelopen. Mag Rosalinde niet even een bedankje uitspreken?
    Nou ja zeg.

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ze krijgen trouwens een 3 jarig contract terwaarde van 75.000 euro...das toch best weinig...dat is 25.000 euro per jaar...oftewel een krappe 2300 euro per maand of zie ik het nou zo verkeerd

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    vond ze geen van 3 echt goed trouwens vanavond...ik vond t ook een slechte show...en idd boem afgelopen...

5. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Is ook weinig idd, maar krijgen natuurlijk veel opdrachten daarnaast en worden bekend door het programma. Wát een bagger show idd trouwens! :$

6. Noen

Noen Lid

9 nov 2009
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was ik, haha.
    And I totally agree.

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Dat zei ik net hier thuis dus idd ook al. Andere jaren vond ik het niveau van de meiden wel wat beter in de finale. De uitstraling is altijd wel wat verpletterender....

Ach ik had t Maxime wel gegund, ik vond haar tenminste het fatsoenste. Kunnen ze nu wel zeggen dat ze in het echt minder bitcherig zijn maar ja daar hadden ze daar in het huis op moeten letten, je weet toch dat je op tv komt....

8. Miniman

Miniman Niet meer actief

Nou dit is de eerste en enige keer dat ik gekeken heb, wat een tenenkrommend programma! Het was dat er effe niks anders was. Daphne is bij mij 10 punten gezakt in 1 keer. Leuke boekjes las ik van haar toen ik zwanger was maar nu.... nee ze had het lekker bij haar boekjes moeten houden!

9. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    nou vond het ook echt tegenvallen zeg! Ik was eigenlijk voor maxime maar vond haar bij Jenssen idd ook echt raar doen, en ook niet zo mooie fotos. Denise vond ik het mooist en zie ik ook echt in het wereldje. Rosalinde vind ik niks, leuk gezicht maar vind haar lichaam niet mooi, beetje mannelijk alles zo breed.

10. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Nigel Barker is toch geen homo..?? Ach ik val toch niet op hem ;) Ik vind Denise het aardigste maar Rosalinde toch wel het mooiste. Alleen niet qua karakter!

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

bah rosalinde gewonnen. ach ja op laatst kon me geen bal meer schelen. vond de show niks aan. saai, stomme kleding en die andere modellen vond ik ook niet leuk dat stukje. en een mega stom eind. zo van zendtijd op!

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey, ik lees net dat Nigel Barker geen homo is. Hij is getrouwd en heeft een zoon. Maar ach, boeien. Ik ben getrouwd en heb een dochter. :D

13. danip

danip Niet meer actief

Nee, Nigel is getrouwd en heeft 2 kindjes met zijn vrouw ;)

14. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Zit net even Jensen terug te kijken, maar gerrum die Maxime word helemaal afgezeken door hem. Ze kent hem natuurlijk helemaal niet. Je ziet haar gewoon denken...waar ben ik in beland.

Toch jammer dat zij niet gewoonen heeft.
    Maar idd slappe finale vond ik het....

Andere jaren konden we zelf ook stemmen toch?? Of ben ik nu van de wijs??

15. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    volgens mij is die idd geen homo, vind hem wel een leuke man, maar niet zo leuk als die wat ik heb :)

16. luuus

luuus Niet meer actief

wat eeen slechte showww heb hem net even terug bekeken maar heb hem door gespoeld naar het eind... ik zat me rot te ergeren aan daphne en dat stemmen van de jury sloeg ook echt nergens op...

waar kan je dat stukje van jensen terug kijken?

17. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Vond het ook een hele saaie show.. Het enigste stukje dat ik nog wel redelijk vond was met de kandidaten van So You Think You Can Dance.. Zat een beetje actie in, maar jeetje die meiden, er kon amper iets spontaans vanaf.. Nee voor mij hoeven ze dit volgend jaar niet meer zo te doen.. Vond het vorig jaar ook al tegen vallen maar dit was echt niks..

18. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Hey Luuus, op rtl gemist kan je dat terug zien.
    Ik geloof bij afgelopen zondag....

Helemaal op t einde komen de meiden. Eerst is er Patricia Paay, daarna Jaap van de gouden kooi en dan de meiden van bntm.

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik vond Nigel Barker het mooiste :p

Vond het ook teleurstellend, maar had eigenlijk ook niet anders verwacht hoor. De afgelopen seizoenen vond ik de finales ook al niks. Maar keek toch om te zien wie er won.

Volgende week Australians next top model, apart lijkt me dat, maar wel geinig toch?

20. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik vond Daphne Dekkers ronduit zenuwachtig overkomen, alsof ze voor het eerst iets presenteerde, ik vond het in zijn geheel onprofessioneel in elkaar gezet.

Jammer dat Rosalinde heeft gewonnen, ik was voor Denise, al was ik het wel met mijn man eens dat ze alledrie niet echt de X factor hebben om supermodel te zijn....maar goed, dat is makkelijk zeggen met een zak chips op de bank :D

Deel Deze Pagina