Ik vond Daphne ook zenuwachtig overkomen, het presenteren zag er niet natuurlijk uit. En Nigel Barker inderdaad.....jammie.... Ik had wel verwacht dat Rosalinde zou winnen. Zij is wel de mooiste. Gewoon een klassieke schoonheid, maar wel een beetje saai, alleen haar tanden moeten wel even gebleekt worden ja. En haar haar is ook een beetje futloos als het loshangt. Maar ik ben het met jullie eens dat geen van 3 echt de X-factor heeft. Zag die voorstukjes van ANTM nou nou...wat een aso's zeg.
vond er echt niks aan. moest moeite doen om niet in slaap te vallen. Vond het echt saaaiii gewoon. Daphne presenteren nou kan ze echt niet (ik ook niet hoor maar toch ) een de modellen vond ik ook niks aan. Denise vond ik toch de beste denk ik. Maxime kon niet lachen alleen boos kijken. Rosalinde vond ik overkomen van ik heb er geen zin in, het moet maar. Zin in volgende week, volgens mij is dat eens tuk heftiger. Dus meer spanning
Ja maar jij gaat niet met je hoofd op nationale televisie alsof je het wel kunt Ik zeg ook dat ik geen van drieën echt mooi vind. Ben ik zelf ook niet maar ik ga niet lopen doen alsof ik dat wel ben Dat is maar net het verschil Denise was echt slecht in die live commercial. Ik vond dat Maxime het t beste deed. Ze is nog maar 17 he en ze liep van alle drie het best op de catwalk. Ik ga volgende week echt wel kijken Leuk, tenminste niet van die brave miepjes.
Ik vond het geen hol aan, om het even grof te zeggen! Die Daphne, ik weet niet wat er met haar was maar ze leek continu achter d'r adem te praten. Show was ontzettend slecht in elkaar gezet en had absoluut geen toegevoegde waarde aan de afleveringen daarvoor. Nee wat een aanfluiter zeg! Wat komt er volgende week? Heb het daarna meteen afgezet dus heb geen idee...
volgens mij wel hahah en skatje je hebt gelijk ik ga inderdaad niet met me hoofd op de tv want weet dat ik het toch niet kan
vond het ook geen bal aan en de ontknopping was wel erg snel.. Heb de hele avond verveeld op de bank naar die show zitten kijken met tig reclames erin.. loop ik even weg om een schoon shirt te pakken voor mijn man: Winnares was al bekend gemaakt en het volgende programma was alweer gestart
Misschien irriteerden haar contactlenzen en kon ze autocue niet lezen, want ze maakte zelfs fouten in het oplezen en daar kwam ze pas achter toen haar zin niet mee klopte
Whahahaha, inderdaad een aanfluiting, wat een slechte show. Bij het uiteindelijke stemmen was het al duidelijk dat Rosalinde zou gaan winnen, nog voordat die Mariana haar envelopje opende. Anders zou het gelijkspel geworden zijn en dat kon natuurlijk niet.
Ja ook dat, sloeg nergens op. Die Daphne bleef maar herhalen dat zij de uitslag zou bepalen. Toen had ik al zoiets van: huh?? het is nu 10-20-10, dus kan makkelijk gelijk worden! Dom gedoe..
ja ik snapte het ook al niet dat ze zei jij beslist wie er gaat winnen ik zei ook al wat lult ze nou kan toch makkelijk nog gelijk spel worden kortom het was een flut finale
Ja, wat een domme show zeg. Het was eigenlijk al vanaf het begin duidelijk dat Rosalinde zou gaan winnen.. Zat geen spanning in. Vond het echt tegen vallen dit seizoen.. Volgende week van Australie zag ik in een voorstukje, kijken of dat wat is hihi..
Een keer vergat ze ook in haar microfoon te praten, whahaha toen kon ik mijn lach ook niet meer inhouden
thnx mowtom heb het even terug gekeken. maar indd wat een chagerijn is die maxime bij jensen.. sorry maar een beetje humor neem het niet zo serieus en zeg wat terug.. halo je weet dat je naar jensen gaat toch haha... ze liepen gister ook in de finale telkens het zelfde stukje en op de zelfde volgorde.. dat was vorig jaar toch ook wel anders veel uitgebreider toch...
Ik denk dat Maxime niet psies wist wie Jensen is, aangezien ze in Belgie woont en dan nog hoef je niet alles leuk te vinden wat er gezegd wordt, al ben je op tv....zij zat er samen met die andere twee, dus geheel vrijwillig was het denk niet.
Idd wat een slechte show, met name die ow zo spannende uitslag. NOT! Toen ze zeiden wie wordt de winnares wist iedereen al genoeg, want die Rosaline had als enige meer punten. Ook veel fouten in het gewone programma. Dat je de foto's al in Daphnes handen kon zien waardoor je wist wie eruit ging enz. Nee vind ANTM toch wat beter en leuker om naar te kijken. Ik vind het trouwens juist goed dat ze niet meer laten stemmen.. De jury heeft er meer verstand van mag ik verwachten. Ik vind dat stemmen juist niet eerlijk. Misschien komt het doordat de jury vorig jaar het liefst Patricia zag winnen en doordat het publiek haar eruit stemde baalden zij. En die Maxime?? Ik snap niet wat iedereen zo lief en leuk aan haar vind. Wat een chagrijnig en saai kind! Nee echt niets aan. Volgens mij heeft ze meer kapsones dan ze laat blijken. Ik vond Denise gister overigens het beste. Liep het mooist en zag er fris en vrolijk uit...
Ik vind die Rosaline zo verschrikkelijk lelijk! ik snap niet dat zij het is geworden denise vond ik het mooist en idd dat einde klopte voor geen bal
Ik blijf er echt bij dat Lianne had moeten winnen. Vond deze 3 meiden eigenlijk allemaal niet bijzonder, en ik zie ze ook geen van allen voor me in de realistiche modellenwereld.