ik zit nu de amerikaanse versie te kijken op mijn pc (gaat deze keer met petit modellen) dus kortere als normaal, is een speciaal seizoen deze keer (seizoen 13 in nu in amerika op de buis)
Ik vind die justine echt een ongelooflijke muts. Een type als Tessa zit in elke show, die houden het levendig Ik weet niet hoe ze heet maar ik vind dat donkere meisje erg mooi. Volgens mij is op zondag de herhaling
Hier nog een next top model fan ! Vind het wel geinig om te zien als die schreeuwde meiden in zo'n huis. En anders is het programma zo saai. En meestal komen die meiden erg ver, zie maar aan Kim van vorig seizoen...
Wel grappig dat iedereen het meer heeft over de irritatie factor van sommige modellen (TESSA) dan over hoe ze het als model zouden doen in de internationale markt. Ik vind ook geen eentje echt mooi maar ja als model hoef je niet echt mooi te zijn maar wel fotogeniek. De mooie foto's zullen beetje bij beetje wel komen. Tuurlijk is Daphne een muts maar wie hebben we als ex model die dit programma zou willen doen. Te gek zou Karin Mulder zijn maar die zit er helemaal doorheen. Kijk die heeft de ervaring en de looks. Jammer dat die los is geschoten in dit wereldje. Maar ok allemaal kijkplezier!
Oh dr stond in ja een een of ander Fries blad een intervieuw met Lianne (die komt officieel uit Leeuwarden), en daar staat in dat ze alleen de slechte stukken van haar en Tessa uitzenden maar de moment waar bij goed gaat (wat vaker gebeurt dan dat het fout gaat) niet vaak uitzenden..
Tjaa, het blijft tv natuurlijk. Dus zo gaat het altijd. Kijk maar naar het nieuws. Alleen maar slecht, slecht & nog eens slecht. En goed nieuws komt niet zo vaak voor..
Ja das waar.. Ik liep een keer stage op een school en een van mijn leerlingetjes, haar gezin, deed mee aan jouw vrouw mijn vrouw. Van de producenten moesten ze expres heel onaardig doen tegen die vrouw terwijl ze haar hardstikke lief vonden. Supernep!
Zooooo Melanie en Tessa eruit. Melanie had van mij nog wel even mogen blijven. Vond haar erg goed maar ik ben blij dat Tessa eruit is zeg.... wat een misselijk wijf. Ze liep erbij alsof ze een vent was na dat glossy magazine met de 'roddels'. Nog meer mensen het interview gezien op de bntm site? Echt heel tenenkrommend....
Ik vond die Tessa wel geinig, bracht tenminste wat leven in de brouwerij Die Melanie vond ik niet zo bijzonder. Van mij mag Justine er wel uit, die is zooooo saai!
Ik vond Tessa echt een verschrikkelijk mens, maar ze bracht inderdaad leven in de brouwerij. Melanie vond ik wel wat hebben, Justine is inderdaad saai maar ze staat erg goed op foto's.
zo wat ben ik blij dat die grofbek het huis uit is en van die koffer donderde! ik ergerde me dood aan dat kleine kind gedrag van haar.... pffff, het blijft natuurlijk altijd een kippenhok zo met al die meiden, maar ik vond haar wel zo'n aso! ik vind Justine juist een van de mooiste! Ze moet alleen wat zekerder worden en niet altijd zo naar beneden kijken!!
Ik vind Denise het mooist en Catherina ook wel. Die Maxime vind ik trouwens echt heel lelijk! Die heeft zo'n raar voorhoofd.. (De rest van haar gezicht vind ik ook niet mooi)
ik vind maxime op fotos wel weer mooi... tessa idd wat n klein kind, die komt er zo nooit en die meid die er gister ook uitging, wat n knappe vriend heeft zij! (snap eigenlijk niet wat hij in haar ziet) maarja dat is alleen uiterlijk..
Ik vind de meiden dit jaar allemaal niet mooi. Denise heeft wel wat en Rosalinde ook, maar verder vind ik ze eigenlijk lelijk. Ik kijk het ook alleen met gebrek aan beter op een zaterdag. En op een maandag als er reclame is op net 5 .. Vind er dit seizoen echt weinig aan.
Oow helemaal super dat Tessa eruit is.. Van Melanie vond ik echt l*llig, heb je een fotoshoot met je vriend. Lig je net bij die opdracht eruit haha.. Was indd een knappe kerel zeg, jeetje! Ach zij komt er denk nog wel! Die Lianne vind ik ook maar een tuthola hahaha.. Ben benieuwd wie er een top model wordt, vind ze allemaal niet zo !
hahah inderdaad blij dat tessa eruit ligt Was dat gevloek een beetje zat aan het worden. Zelf denk ik dat ik Denise de leukste en mooiste vind van allemaal. Oh en die vriend Ik vond er niks aan hahaha heel mijn type en smaak niet Vond hem zelf ook niet echt knap..