Benelux' Next Top Model

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Laika, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zit nu de amerikaanse versie te kijken op mijn pc (gaat deze keer met petit modellen) dus kortere als normaal, is een speciaal seizoen deze keer (seizoen 13 in nu in amerika op de buis)

2. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Ik vind die Lianne eerlijk gezegd nog erger dan Tessa, wat een omhooggevallen trutje zeg!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    echt he !! vind ik ook al zown irritant uit de hoogte kind !

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vind die justine echt een ongelooflijke muts. Een type als Tessa zit in elke show, die houden het levendig :p

Ik weet niet hoe ze heet maar ik vind dat donkere meisje erg mooi.

Volgens mij is op zondag de herhaling :)

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hier nog een next top model fan ! Vind het wel geinig om te zien als die schreeuwde meiden in zo'n huis. En anders is het programma zo saai. En meestal komen die meiden erg ver, zie maar aan Kim van vorig seizoen... ;)

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel grappig dat iedereen het meer heeft over de irritatie factor van sommige modellen (TESSA) dan over hoe ze het als model zouden doen in de internationale markt.
    Ik vind ook geen eentje echt mooi maar ja als model hoef je niet echt mooi te zijn maar wel fotogeniek.
    De mooie foto's zullen beetje bij beetje wel komen.
    Tuurlijk is Daphne een muts maar wie hebben we als ex model die dit programma zou willen doen. Te gek zou Karin Mulder zijn maar die zit er helemaal doorheen. Kijk die heeft de ervaring en de looks. Jammer dat die los is geschoten in dit wereldje.
    Maar ok allemaal kijkplezier!

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oh dr stond in ja een een of ander Fries blad een intervieuw met Lianne (die komt officieel uit Leeuwarden), en daar staat in dat ze alleen de slechte stukken van haar en Tessa uitzenden maar de moment waar bij goed gaat (wat vaker gebeurt dan dat het fout gaat) niet vaak uitzenden..

8. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Tjaa, het blijft tv natuurlijk. Dus zo gaat het altijd. Kijk maar naar het nieuws. Alleen maar slecht, slecht & nog eens slecht.
    En goed nieuws komt niet zo vaak voor..;)

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja das waar.. Ik liep een keer stage op een school en een van mijn leerlingetjes, haar gezin, deed mee aan jouw vrouw mijn vrouw. Van de producenten moesten ze expres heel onaardig doen tegen die vrouw terwijl ze haar hardstikke lief vonden. Supernep!

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zooooo Melanie en Tessa eruit. Melanie had van mij nog wel even mogen blijven. Vond haar erg goed maar ik ben blij dat Tessa eruit is zeg.... wat een misselijk wijf. Ze liep erbij alsof ze een vent was na dat glossy magazine met de 'roddels'. Nog meer mensen het interview gezien op de bntm site? Echt heel tenenkrommend....

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hahaha die Tessa donderstraalde van d'r koffer af !!!

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vond die Tessa wel geinig, bracht tenminste wat leven in de brouwerij ;)

Die Melanie vond ik niet zo bijzonder.

Van mij mag Justine er wel uit, die is zooooo saai!

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik vond Tessa echt een verschrikkelijk mens, maar ze bracht inderdaad leven in de brouwerij.

Melanie vond ik wel wat hebben, Justine is inderdaad saai maar ze staat erg goed op foto's.

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zo wat ben ik blij dat die grofbek het huis uit is en van die koffer donderde! ik ergerde me dood aan dat kleine kind gedrag van haar.... pffff, het blijft natuurlijk altijd een kippenhok zo met al die meiden, maar ik vond haar wel zo'n aso! ik vind Justine juist een van de mooiste! Ze moet alleen wat zekerder worden en niet altijd zo naar beneden kijken!!

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vind Denise het mooist en Catherina ook wel.

Die Maxime vind ik trouwens echt heel lelijk! Die heeft zo'n raar voorhoofd.. (De rest van haar gezicht vind ik ook niet mooi)

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik snap inderdaad ook niet wat ze in dat grote voorhoofd zien.... heel eng hoofd haha

17. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    ik vind maxime op fotos wel weer mooi...

tessa idd wat n klein kind, die komt er zo nooit :D

en die meid die er gister ook uitging, wat n knappe vriend heeft zij!
    (snap eigenlijk niet wat hij in haar ziet;)) maarja dat is alleen uiterlijk..

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik vind de meiden dit jaar allemaal niet mooi.
    Denise heeft wel wat en Rosalinde ook, maar verder vind ik ze eigenlijk lelijk.

Ik kijk het ook alleen met gebrek aan beter op een zaterdag. En op een maandag als er reclame is op net 5 :p.. Vind er dit seizoen echt weinig aan.

19. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Oow helemaal super dat Tessa eruit is..
    Van Melanie vond ik echt l*llig, heb je een fotoshoot met je vriend. Lig je net bij die opdracht eruit haha..
    Was indd een knappe kerel zeg, jeetje!
    Ach zij komt er denk nog wel! ;)

Die Lianne vind ik ook maar een tuthola hahaha..
    Ben benieuwd wie er een top model wordt, vind ze allemaal niet zo ;)!

20. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hahah inderdaad blij dat tessa eruit ligt ;) Was dat gevloek een beetje zat aan het worden.

Zelf denk ik dat ik Denise de leukste en mooiste vind van allemaal.

Oh en die vriend :$ Ik vond er niks aan ;) hahaha heel mijn type en smaak niet :p Vond hem zelf ook niet echt knap.. ;)

Deel Deze Pagina