Ik vond Tessa juist het leukst. Gewoon omdat ze iedereen op stang kon jagen. Geweldig. Ik hoop dat die Lianne/Leanne hoe heet ze er snel uit is. Wat een verschrikkelijk mens met een verschrikkelijke attitude. Ik vind die 'koningin van saaiheid' wel wat hebben, maar nog zo jong. Ik weet niet wie ik nu eigenlijk het leukst vind.
Wie heb geseg dat ik een asociale kop heb.. die maak ik heeeeeeelemoal af.. dat was die Tessa toch? mooi dat die eruit is dan..
Oh ik vond Tessa een schatje....zo'n schoffie van de straat en beetje snel aangebrand maar wel lief. Het hart op de goede plek. nee dan vind ik de schijnheilige Lianne en Denise echt een stuk erger...
Grrr, ik kan het niet terugkijken op internet omdat ik een mac heb! Vanwege een code zodat Belgen niet op onze site terug kunnen kijken die apple niet ondersteunt.
tessa kan wel een lesje zelfbeheersing volgen hoor, niet normaal dat ze haar vuist op de muur kapot slaat als ze ziet hoe er over haar gedacht wordt. er zal wel een lief hartje in zitten ergens, maar die aso ' pose ' ging te ver. ik lag wel echt in een DEUK toen ze van dr roze koffer af kukelde trouwens! en, het moet gezegd worden, ze heeft wel t meeste karakter het zal misschien aan mij liggen, maar sommige meisjes vind ik ronduit lelijk, zelfs al zitten ze onder 5 lagen plamuur. justine bijvoorbeeld met dat zuinige mondje, das toch geen model lijkt net of haar gezicht te groot is voor haar ogen enzo, buh! bianca vind ik echt eng, brr.. rosalinde maakt een goede kans denk ik, echt zo'n l' oreal-meisje. lianne ook wel, maar die vind ik te ' koud ' . en denise is erg professioneel vind ik. kep t nog maar 1x gezien, dus dit zijn mijn 1e vooroordelen!
Ik vind Denise niet echt een topmodel. Ze heeft een mooi gezicht, maar niet echt iets 'speciaals'. Ik zie haar eerder in de Libelle of Margriet staan of een ander tijdschrift. Maar zeker geen topmodel. Dat Tessa eruit ging, vond ik wel goed. Ook al zou ze misschien een goed hart hebben, met zo'n houding kun je ècht niet werken als model. Lianne is inderdaad nogal schijnheilig en zelfverzekerd, maar ik vind haar wel een goed modellengezicht hebben. Justine vind ik een beetje een onzeker meisje, maar op een foto komt ze wel heel mooi over. Bianca vind ik erg lelijk. Rosalinde vind ik een heel mooi meisje met verschillende kanten. Die zou van mij wel mogen winnen. De andere meisjes zijn een beetje middelmatig. Maar wel ontzettend leuk om steeds naar te kijken
Jammer dat tessa eruit is, Kvond haar wel leuk haha. Lianne moet eruit dat vind ik echt een scheinheilige b*tch
prima dat tessa eruit is, maar die lianne ben ik nu ook wel beu als ik eerlijk ben. beetje erg schijnheilig. joyce
Leuk drama met Lianne in het zwembad. Dat je panikeert onder water is niet zo vreemd, maar de reactie erna is wel een beetje overdreven hoor. Goed, ze was dan wel kwaad op zichzelf, maar als ze zo al reageert bij deze opdracht, hoe moet dat later dan? En bij de spinnen-opdracht trouwens ook. Mochten de andere meiden niet gaan kijken, want 'ze was al zenuwachtig'.... Pfff.... Als je het mijn vraagt, géén 'model-material'... Ik vraag me trouwens af of al hun fobieën van tevoren bekend waren, want ze hebben wel een aantal dingen uitgekozen waar iemand wel bang van was... Hoogte, water en spinnen.... brrrr...
Wat een f*cking attitude heeft Lianne zeg! OMG! Ik irriteer me dood aan dat wicht! Ook gewoon over je make-up gaan zeiken tijdens een shoot! Net zo fout! Ik hoop dat ze ff goed op haar plek wordt gezet door de jury straks!
Ze werd net ook door de visagiste op haar nummer gezet toen ze over de make-up begon te mekkeren. Die kon haar sterallures ook al niet waarderen...!
tja, lianne valt een beetje door de mand, he? En ze heeft nu al sterallures. Zal ze vast flink op haar donder voor krijgen!
Ja, ik had het ook al gezien met die visagiste, alleen ik was afgeleid en wist niet 100% zeker of het ook Lianne was... Nou, daar gaan we, de afvalronde...