Hé verdorie heb heel wat gemist. (niet dat ik de shoots met spinnen wou zien, wat dat betreft, respect voor hun)
hmmmmm, ik vond Lianne haar attitude idd erg slecht... maar ik vind die Maxime dus echt niet mooi... ik snap niet zo goed wat ze in haar zien met dat grote voorhoofd.... dus tja, "fotoshoottechnisch" gezien zou ik maxime eruit knikkeren...
Ahhhh, jammer.... Van mij had Lianne er uit gemoeten. Ik vond Justine wel heel mooi op foto's staan, maar ik vond haar wel altijd heel klassiek, of zoals de jury vandaag ook zei, meer een beroemde filmster dan een model.
Ik begreep ook niet helemaal wat de jury nou zo mooi vond aan de foto van Maxime. Vond haar foto dus echt heel raar!
Hebben jullie trouwens op de site nog het interview met Tessa gezien? Daar zegt ze: "ik ben uit het huis gegaan omdat..." Volgens mij heeft de jury haar naar huis gestuurd en is ze niet vrijwillig vertrokken. Blijft moeilijk om toe te geven natuurlijk...
Ik moest sporten vanavond, dus ik ga het morgen wel kijken. Heeft iemand RTL boulevard gezien? Daar hadden ze een interview met het meisje van de vorige Holland's Next Top Model. Degene die eigenlijk had moeten winnen, maar door haar gezondheid lukte het haar niet. Ze heeft nu een contract in Parijs. Echt gaaf!
ik vond Justine wel lief (dat ze zei dat ze weer lekker naar haar moeder ging, vertederend en dan kon je zien hoe jong ze eigenlijk nog maar is!) Die Lianne begin ik echt vervelend te vinden, wat een omhoog gevallen stuk poep zeg, bah bah , Justine heeft alels gedaan en zei niets en dan nog zo tekeer gaan, nee die verdiende het om naar huis toe te gaan naar mijn mening!
Haha die Tessa met dr grote bek er idd eruit geknikkert, wel een mooi meisje en grappig maar veel te bitchie. Maar wat zitten daar een lelijke meiden tussen zeg! dat noem je toch geen topmodel meer! die Justine ook die heeft geen modellengezicht gelukkig is ze eruit De enigste die eigenlijk mooi zijn: Denise,Lianne (wel een sectreet maar ok) en die alexandra ging ook nog wel maar de rest, jeetje dan kan iedereen toch wel model worden! als die maatje 34 heeft
Ik vind Rosalinde de mooiste. Echt een klassieke schoonheid. En volgens mij ook wel een leuk karakter. In ieder geval niet zo bitchie als Lianne. Lianne is op zich wel mooi maar omdat ze zo arrogant is is voormij de mooiigheid eraf. Ik zie nu alleen maar arrogantie als ik haar hoofd zie. Brrr, van mij mag zij volgende week vertrekken. Denise vind ik ook een hele mooie meid, maar meer een Wehkamp model dan een top model.
ja vidn ik ook denise is heel erg commercieel mooi, maar das een compliment hahaha want als je sommige niet commerciele modellen ziet denk je jemig wat een lelijk ding!
Helemaal mee eens Zora.. Jeetje, wat zat ik me gister weer te irriteren aan Lianne! Bah bah.. En toch elke week blijven kijken haha! Geweldige tv. Die spinnen opdracht was echt cool, ik ben totaal niet bang van spinnen. Maar dat water, brr nee niks voor mij! Ben weer benieuwd volgende week..
Die bianca, die had echt grote lijnen in haar gezicht naast haar neus, het zag er niet uit en nu vond de jury die foto van haar met die spin juist mooi, Ik heb echt duidelijk een andere mening.. Verder vind ik dat Lianne wel het knapst is van allen, maar niet zo`n mooi karakter. groetjes
Owja en die foto van Lianne; die was LELIJK.. Zo bah die mak-up hahahaha... Had ze toch gelijk van die make-up!
Oeh, ik wil ook kijken, maar het hangt ervan af wat mannetje wil zien, anders kijk ik het morgen terug op de laptop.