jammer die bianca, had liever die catherina eruit gezien. dat vind ik zon raar figuur. en dat denise die c en a reclame heeft gewonnen is niet raar. echt zon c en a hoofd heeft zij. ( niet rot bedoeld)
vond ik ook, denise had ik ook verwacht als winnaar van de C&A reclame.. past wel en bianca eruit had ik niet verwacht..dacht ook catharina wie willen jullie wel zien winnen??
Ik vind Denise wel lief Trouwens ook wel leuk dat in d reclame tussen BNTM en Project Runaway erna die C&A reclame te zien was. die is trouwens ook echt goed gelukt, vond ik! En jammer dat Lianne immuniteit kreeg
Erg jammer dat Bianca weg is ik vond haar het leukst en echt heel mooi. Ene krijgt de opmerkingen 'te specifiek uiterlijk' en ' te jongensachtig' naar zich toe geslingerd. Maar ze hebben zelf haar haar zo mega kort geknipt! Vraag me af of dat er iets mee te maken heeft... Misschien hadden ze haar met lang haar wel laten doorgaan ?
Ja dat vond ik ook zo raar, te jongensachtig, ze heeft zelf toch niet voor dat haar gekozen? Ik vond haar trouwens met lang haar wel leuker. Maar haar gezicht is wel heel mooi, van mij had Catharina eruit gemogen, daar krijg ik niet echt hoogte van. Of Lianne inderdaad, ik vind haar maar niets. Rosalinde mag van mij wel winnen inderdaad. En ja, Denise heeft echt een C&A hoofd, vind de recalme wel heel mooi geworden.
Iemand gisteren nog gekeken? Ik zat me weer dood te ergeren aan het feit dat ze graatmagere meiden willen creƫren. En Lianne wat natuurlijk ook weer fijn irritant .
Ja! Ik zat me ook al te ergeren over het feit dat 2 van die dunne sprietjes als 'te dik' werden bestempeld! Ik vind trouwens geen van de overgebleven meiden mooi. Ja Denise wel maar niet bijzonder of zo..
laat rosalinde maar winnen. lianne zwaar arrogant nest maxime gaat nog wel. en denise vind ik geen topmodel maar denk helaas dat die trut lianne gata winnen
pff irriteerde me ook dat er steeds werd gezegd je bent te dik blablabla... Ik vind zelfs rosalinda het mooist dan als ik zou moeten kiezen. De rest vind ik maar niks..
Jah die meisies zijn echt super dun en dan worden ze als DIK bestempeld doe ff normaal zeg en zeg die dikke vette man van de jury zal een geweldige plus model zijn... jeetje wat ben je dan als je maatje 42 heb Vet model!!! hoe praat je de jongen meisjes een minderwaardigheid complex aan!
Ik zag ook een stukje en vond het grofweg shocking wat daar gezegd werd. "er moet nog 5 kilo af", "je moet afvallen" ect. Zo praat je dus meisjes een eetstoornis aan, walgelijk!
Inderdaad, hoe triest is het als je die meisjes willens en wetens (plus alle onzekere dit programma kijkende pubermeisjes die je hiermee ook raakt) een eetstoornis aanpraat, waarvan ze misschien wel de rest van hun leven de wrange vruchten moeten plukken omdat ze allerlei essentiele voedingsstoffen gaan missen. En waarvoor? Voor zo'n stelletje relnichten en over het paard getilde moderedactrices. Zal niet zeggen dat eetstoornissen per definitie die schuld zijn van dit soort mensen of van de mode industrie, maar het is denk ik wel een flinke douw in de 'goede' richting voor een boel meisjes. Voorheen vond ik het zo nu en dan nog wel amusant maar nee, ik ga echt niet meer kijken! Achterlijk gedoe...