yes lianne eruit!!!! woehoe. bitch! hoop dat maxime wint. alleen al omdat denise en rosalinde ( en lianne0 zo vervelend tegen haar deden
Yess, Lianne eruit. Eindelijk gerechtigheid. Als Rosalinde niet maar niet wint vind ik alles goed. Niet omdat ze niet mooi is, maar vanwege haar houding. Hoe sneu dat niemand bij Maxime op de kamer wilde slapen. Nou, ik zou me echt ongelukkig voelen.
Nou eerlijk gezegd vind ik Maxime heel irritant en mag ze van mij er uit! Van mij mag Denise wel mag winnen!
Ik vond het helemaal niet zo super dat lianne eruit is. Ze was wel een behoorlijke doorzetter en ik vond haar mooier als rosalinde. Dat bitcherige, tja wat wil je in zo'n vrouwenwedstrijd?! Niet belangrijk vind ik. Als ik nu moet kiezen dan liefst maxime, anders maar Denise...
Serieus? Wat vind je irritant aan haar dan? Ik vind het juist een lief en net meisje. Ik vond haar trouwens in bikini ook het mooiste. Lianne zag er in bikini bepaald niet sexy uit. Rosalinde vind ik verschrikkelijk, zo'n kind zonder boodschap. En bij de close-up van Rosalinde haar benen schrok ik wel eventjes. Niet echt mooie (boven)benen, daar wordt op foto's zeker weten een hoop aan geknutseld.
ik hoop dat maxime wint. Niet omdat ik haar het mooiste vind zeker niet, vind ze een appart hoofd hebben! Maar vind haar wel mooi op de foto's. En die andere 2 vind ik niks. Die rosalinde vind ik voor de modellen wereld te ''gewoon''. En Denise vind ik echt alleen een model voor kleding ofzo echt een typische C&A reclame meid
Ik was echt blij dat Lianne eruit was, wat een vervelend mens zeg. Denise vind ik dom overkomen, ik zou het Maxime het meeste gunnen, vind haar foto's ook erg mooi. Rosalinde's foto's vind ik ook mooi, maar als persoon weer wat minder.
Haleluja!! Lianne eruit. Ja sorry hoor maar wat een grote bek heeft zij. Ik denk dat die meiden nog veel van die belgen kunnen leren. Die hebben tenminste fatsoen. Pffff Hahahaha ja waar je je maar druk om kan maken he? Blijft leuk om naar te kijken...hoop alleen nooit dat mijn dochter eraan mee wil gaan doen...
Ik moest zo lachen toen we die foto al zagen van rosalinde bij Daphne in de handen, ik zat helemaal te lachen op de bank dat die trut er eindelijk uit ging! sorry je kan wel zeggen dat dat bitcherige bij een vrouwenwedstrijd hoort... maar ze gunde echt niemand anders wat behalve haarzelf, en dat vind ik een zeer slechte persoonlijke eigenschap en gun het daarom haar niet! ik vind persoonlijk Denise gewoon echt het mooiset meisje! Ik snap helaas nog steeds niet wat ze in dat gigantische voorhoofd van Maxime zien....?? En rosalinde vind ik echt een muts.... haha
Ow ik moest ook zo hard lachen toen ze zei dat Rosalinde door was en Lianne er uit moest. Heb gelijk van alles naar dr toe geschreeuwd hahahahha.. niet dat ze t hoorde maar toch !! Mij maakt t niet uit wie er wint, niet echt een favoriet. Vind ze allemaal niet zo haha..
De foto's van Lianne waren absoluut niet mooi de laatste weekjes, ze heeft wel persoonlijkheid... Bij Rosalinde is dat precies t tegenovergestelde, maar afkomen van onzekerheid en meer persoonlijkheid kweken komt wel als je in t wereldje zit... Je moet toch beginnen met mooie foto's, iets wat Lianne niet had.
Blij dat ze eruit is. Come on...die denkt het te gaan maken in de modellenwereld? Nee dus. Grote bek en weet zich niet te gedragen...komt nooit ver! Mijn favo om te winnen....hmmmmm ik weet het zo niet.....vind het echt moeilijk deze keer. Ik denk denise, maar hoop maxime