Ik ook Ben nou wel benieuwd Ik ben voor Maxime want ik vind die Rosalinde zo saai en die ander is echt een kapsoneslijer, al is ze wel de mooiste. Maxime vind ik ook niet echt knap met dat mega voorhoofd Maar dat is tenminste een lief meiske.
spannenddddd!!! Vandaag al hard gepoetst om vanavond lekker op mijn luie kont te blijven zitten Hoop heel erg voor Maxime dat ze wint, omdat ze zo lief is en de andere 2 meiden haar niet erg hebben gesteund nadat ze als enige Belgische over bleef. Maar denk toch dat Rosalinde meer kans heeft omdat ze een klassiek mooi gezicht heeft, en meestal goed over komt op haar foto's. In de reclame kom ik hier weer spieken
Let the Finale begin!! Ik ga voor Denise! Maxime haar voorhoofd is gewoon echt te groot en Rosalinde vind ik gewoon niet mooi/spontaan genoeg met haar gele tanden... bleah
mijn god, watvoor een ruimteschip hebben ze rosalinde aangetrokken!!! ze leek nu echt wel een plussizemodel!!. maar goed kan ze ook niets aan doen.. we zullen helaas wel weer veel reclames zien, maar verder hebben we er wel weer zin in!! joyce
Nou ik denk nu toch dat Maxime gaat winnen, ze liep beter dan Denise en Rosalinde! Alleen mag ze wel eens wat meer eigenwaarde krijgen, heeft ze volgens mij nog altijd niet veel
ik vind juist dat maxime de laatste tijd een beetje arrogant doet een beetje TE ook bij programma''s waar ze vorige week te gast waren deed ze arrogant en kon ze een geintje niet waarderen..denk dat rosalinde wint..
vind die maxime maar een chagerijnig type...bij Jensen keek ze zooooo kwaad!! Sjonge zeg..probeer jezelf een beetje te 'verkopen' ! Nee ik ben voor Denise...al vind ik haar meer een wehkamp model ..
@anna123 dat bedoel ik idd...ik denk dat ze zichzelf met zo'n houding niet echt populair maakt...ik vond dat ze ook op de catwalk met een chagerijnige kop lie...je moet wel n beetje arrogant kijken maar hoe zij kijkt is echt chaggo
ja vind 't net lijken alsof ze het allemaal helemaal niet leuk vindt...beetje raar type hoor! Denise komt heel fris over vind ik... Rosalinde staat op foto's heel goed, maar OMG..laat je tanden bleken! Jury heeft overal commentaar op maar dat laten ze niet even doen bij haar! Ben wel benieuwd wie wint..meestal degene die ik het minst knap vind! x
die tanden waren mij tijdje geleden ook al opgevallen, gatver! ik vind maxime maar een chagrijnig raar kind met te grote wenkbrauwen en voorhoofd bleah, ik vind Denise het spontaants, mooist en staat altijd goed op foto's
Ik vond Denise in die zwarte jurk heel erg mooi. Rosaline leek idd dikker in die lichte jurk. Maxime nailde dat spotje echt. He bah, ik hoop dat we die Tessa niet te veel te zien krijgen vanavond. Al ben ik bang van wel. Yuk. Oei, maxime loopt nog steeds niet heel erg goed he. Ben bang dat ze ere wel als eerste uit ligt.
Ik vind dat Denise de enigste is die een beetje leuke uitstraling heeft, vind Rosalinde net zo'n dom paard als ze lacht en praat...