Ik vind die zwangerschapkwaaltjes echt raar!! Ik heb niet echt meer een misselijk gevoel, maar wat is misselijk? Ik heb nl nu wel echt maagpijn en daardoor het gevoel dat ik moet overgeven. Soms ben ik dan aan t kokhalzen en gister moest ik ook echt een x spugen (er kwam alleen niet veel uit behalve wat vocht). Ik durf nu nog steeds niet goed te eten, want trek heb ik nog steeds niet, maar ben denk ik ook een beetje bang dat ik moet overgeven. Ik eet steeds kleine beetjes over heel de dag, maar denk soms dat ik ook een hongergevoel heb, maar als ik dan eet, zit ik weer snel vol en denk ik dat ik moet stoppen.... Om vervolgens binnen 5 min weer een knagende maag te hebben. Wie herkent mijn verhaal en heeft er iets nuttigs over te zeggen?
Heb je nu misschien meer last van brandend maagzuur (als je het hebt over maagpijn) daar kun je ook een beetje misselijk gevoel van krijgen en het gevoel dat er steeds iets omhoog komt. Daar zou je wellicht in overleg met de huisarts iets voor kunnen nemen.
Ik heb vandaag gaviscon ingenomen om het eventuele maagzuur te minderen, maar dat hielp niet... Sterker nog een uur later was ik aan t overgeven... Vind het zo moeilijk om m'n lichaam goed aan te voelen...
Ik had ook al vroeg last van maagzuur/maag branden. Echt heel erg. Ik kan mij goed helpen met rennies. Mijn slokdarm doet er zelfs pijn van ggrr Succes!!