Drugs

Discussie in 'De lounge' gestart door Feddar34, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Ik vroeg me af of hier mensen zijn die soms drugs gebruiken
    (en dan sluit ik alcohol wat in mijn ogen ook een drug is even uit).

En voor de mensen die soms iets gebruiken en kind(eren) hebben, hoe combineren jullie dat dan?

Groetjes!

2. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik gebruik geen drugs, en drink alleen een beetje alcohol als ik ga stappen met vriendinnen.

Ik vrees dat dit topic ook snel zal gesloten worden ofwel een grote discussie gaat worden.

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Toen ik nog "vrij" was weleens een jointje verder niks. Nu helemaal niet meer.

4. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Geen drugs en geen alcohol voor mij oohja en ook geen sigaretten.....

Maar heb genoeg vrienden die niet zonder kunnen.... ieder zn ding

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik ook geen alcohol en geen drugs..

ik ken wel mensen die letterlijk in hun huis of auto gaan blowen waar de kids bij zijn en de kinderen ( rond de 6) gaan huilen als papa blowt en ook smeken of hij stopt omdat papa dan zo '' anders'' is..

ik ben er dus tegen als er kinderen in huis zijn.. als je een avondje alleen bent met de kids naar de oppas, dan ieder zijn ding..

6. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    `drink soms een wijntje thats it

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik deed wel af en toe een joint roken.. dan hebben we het over 1x per half jaar ofzo.. Maar sinds de zwangerschap niet meer.. En nu L. er is al helemaal niet meer.. manlief ook niet meer..

We roken wel beide, maar uiteraard niet waar L. bij is.. Alcohol drink ik helemaal niet..

8. Dana

Dana Niet meer actief

ik drink geen alcohol en gebruik geen drugs, zeker niet nu ik een kindje heb maar daarvoor had ik er ook geen behoefte aan.

ik ben echt een control freak en vind zelfbeheersing erg belangrijk, drugs, alcohol en sigaretten passen niet bij me.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Vroeger..in de tijd dat ik 16 tot 21 jaar was, blowde ik heel af en toe.
    Gewoon samen met een vriendin, lekker relaxt voordat we gingen stappen ofzo.
    We werden er erg vrolijk en melig van.
    Maar we deden het misschien 1x per 4 maanden ofzo?

Vanaf me 21ste nooit meer gedaan, en eigenlijk ook nooit gemist.

10. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb wel drugs gebruikt ja. Maar nu ik zwanger ben sowieso natuurlijk niet. En ik denk ook niet dat het er ooit nog van gaat komen als de beeb er is. Ik vind de verantwoording die ik voor m'n kindje heb te groot om zo'n risico te lopen.

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik heb wel regelmatig een blowtje gerookt ( 5 jaar terug ofzo ) nu al 2 jaar niet meer gedaan.

En heb wel eens een halve pil op maar dat vond ik rotzooi dus niet meer gedaan

12. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier ook voor mijn zwangerschap wel eens wat drugs, op feesten enzo. Maar nu natuurlijk niet en straks kan ik me niet voorstellen het nog te doen, zeker niet met een kind.

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Hier roken we ook af en toe wel eens een jointje... maar dan heb ik het over eens in de zoveel tijd! Zodra er een kindje komt, dan word het gewoon niet meer gedaan..

Mijn zwager en schoonzusje, die blowen elke avond!! Als de kleine op bed ligt, dan zitten hun met een joint op de lip! Ik vind het onverantwoord, en al meerdere malen gezegd! Maar krijg altijd het antwoord: " hij wordt 's nachts nooit wakker "

Tja, maar mocht die ene keer komen, dat hij WEL wakker wordt (en bijv. uit bed valt)? Dan zit je daar met je garnalen hoofd!

Tja, wat kun je er nog van zeggen!

14. 4days

4days Niet meer actief

Ik was vroeger nogal 'wild'. Maar sinds ik mama ben raak ik niks meer aan. Ik ben immers niet meer alleen verantwoordelijk voor mezelf. Pfff als mij iets zou overkomen en ik kan niet meer voor m'n kindjes zorgen, dat zou ik mezelf nooit kunnen vergeven. Of erger nog, als je eraan overlijdt ofzo.... Heb je je eigen kindjes hun mama afgenomen! Nee dat is echt afschuwelijk, ik hou het wel gewoon bij een drankje.

15. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Goed om te horen hoe iedereen ermee omgaat.
    Mijn partner en ik hebben voor mijn zwangerschap nog wel eens het een en ander gebruikt.
    Nu zijn we streng vermindert en roken we heel af en toe een jointje als de kleine savonds in bed ligt.
    Ik durf geen drugs meer te gebruiken die voor een eventuele hangover kunnen zorgen zodat ik niet 100% klaar kan staan voor ons kleintje. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik nooit meer wat zou willen gebruiken :)

16. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik gebruik niks, ja rook mijn sigaretje (buiten) en af en toe een glaasje drank. Sinds ik mijn kinderen heb, durf ik geneens meer dronken te worden. Mijn vriend blowd wel, maar wel buiten dus niet waar de kindjes bij zijn. Ik vind het niet zo hele erge ramp want ik ben dus zelf altijd compleet nuchter..

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vroeger op feesten wel pilletjes gedaan maargoed, ik reageerde er goed op en werd erg gezellig(Niet dat ik zo ongezellig ben hoor ;)) Maar na een paar x was de lol eraf.
    Verder wel jointjes gerookt.
    Maar tja...dan ben je mama he ;) Dan word alles anders.

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    1 a 2 x per jaar ga ik helemaal los met alcohol en dan zijn de kindjes logeren :). verder niks
    vriend blowt max 4 x per jaar en dan een paar trekjes. gewoon gezellig met vrienden. vind het geen probleem en hij is dan toch buiten huis en ik thuis met de kindjes.

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier ook af&toe een jointje voordat ik zwanger was.
    Nu alleen nog héél af en toe een glaasje redbull/rode wodka of hijsje van een jointje van een vriend van ons als die langskomt.
    Maaar... alleen als Mike er niet is en ook niet die avond of nacht thuiskomt.
    Ik wil nergens mee beïnvloed zijn als mijn zoon in de buurt is.
    Het zou je maar gebeuren dat je het doet als hij ligt te slapen en hij word ineens wakker of ziek en je bent dronken of stoned.
    Nee, dat zou ikzelf nooit doen.

Maar zoals vorig weekend was hij lekker nachtje logeren bij zuslief. Zijn man en ik uit eten geweest en erna kwamen vrienden langs, toen heb ik wel lekker 3 glaasjes gedronken.

20. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nooit gedaan en nooit de behoefte gehad.

Deel Deze Pagina