benen in de lucht?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door femke06, 20 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Met een lach of hoestbui komt het er ook wel uit.
    En aangezien mijn ventje wel heel humorristisch na zijn daad....die mij dan de handstand ziet doen.
    Die komt dan wel met een geinige opmerking waar ik de handstand niet lang vol hou.

    Het is ook ieder zijn bedenkingen en ideen erbij natuurlijk.
     
  2. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Toen ik dat deed , lagen we ook in een deuk ;)
    Maar door die geke geit heb ik wel een lief kereltje :p

    Ik werd maar niet zwanger :) en pas na de 9 de maand en gek doen wel :) hihi

    Dus ja ,, de meeste vinden het raar, en het ligt er aan of je er heel erg mee bezich bent of niet.

    maar ik wilde echt heel graag een kindje en dan doe je ook dingen wat raar zijn , nou en :p
     
  3. Faith

    Faith Lid

    1 nov 2005
    80
    0
    0
    Hahaha nou nee heb er 2 op de wereld gezet maar nooit met de benen in de lucht verwekt :)


    Faith
     
  4. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Whahahahaha Mijn vriend stelde voor om twee takels aan het plafond te maken waar ik mijn enkels in kan hangen. Dan hijst hij me omhoog en kan ik ff "ontspannen" blijven hangen.
    Toch maar gewoon een kussen onder mijn kont :)
     
  5. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ja, een kussen onder je billen is inderdaad genoeg. Dan is je bekken namelijk gekanteld en kan het er minder snel uit komen.

    Een half uur blijven liggen is wel ook belangrijk. Zo lang hebben zaadcellen namelijk nodig om in de baarmoeder te komen. Als ze daar eenmaal zijn komen ze er niet zo makkelijk weer uit. :D

    Succes ermee !

    Groetjes,
    NikkiF
     
  6. ikram2018

    ikram2018 Actief lid

    23 sep 2005
    130
    0
    0
    Hallo,

    Deed ik ook benen omhoog.
     
  7. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik had er ook wel eens iets van gehoord, maar moest er toen wel een beetje om lachen. Misschien toch maar eens proberen ;)
    En mijn man zou t ook wel voor mekaar krijgen om 2 takels aan t plafond te maken haha, zeg hem maar even niets hierover :( zie dat niet zo zitten haha.

    Groetjes Angela.
     
  8. Ilona

    Ilona Lid

    17 nov 2005
    58
    0
    0
    Airport Security Agent
    Almere
    Ik heb er ook wel eens vaker over gehoord.... Ik zelf doe het ook hoor maar niet een half uur. Daarna gewoon een handdoek en slapen maar. :D

    Groetjes Ilona
     
  9. ilseD

    ilseD Lid

    10 jan 2006
    95
    0
    0
    Heb ergens op t internet (maar weet niet meer waar?) gelezen dat 5 minuten met de benen omhoog liggen echt wel meer dan voldoende is. Probeer dat dan toch maar te doen. Ben al blij dat 't 5 minuten lukt, zie me daar echt nog geen half uur liggen. En mijn ventje naast mij maar knorren zeker!!
    Stond trouwens ook bij dat direct naar de wc gaan, geen goed idee is. Ook beter een 10 minuutjes wachten.
     

Deel Deze Pagina