Ik ben de afgelopen ronde ook expres even blijven liggen (nee niet met mijn benen omhoog), terwijl ik normaal dit niet doe. En tja ieder zijn mening maar ik ben toch wel mooi zwanger geworden. Succes met het binnenhouden van de zwemmertjes Liefs Gwen
Gefeliciteerd gwen... Dat zijn mooie berichten. Ik blijf ook liggen, maar ben nog neit zwanger. Waarschijnlijk omdat we nog maar kort bezig zijn. Ik blijf gewoon lekker nog even liggen de komende tijd na de klus... Ik geloof wel dat het bevorderd.. Toppie!
Dan zal ik maar niet vertellen hoe vaak we geklust hebben dan! Dames ik wens jullie allemaal een zwangerschap toe en wel nu!! Liefs Gwen
Benen in de lucht heb ik nooit gedaan, maar ik bleef wel liggen na het vrijen, (en viel meestal in slaap ook...) Als je gekke dingen wil proberen; M'n vriend en ik hadden alles even op pauze gezet ivm m'n nieuwe job... dus op nieuwjaar hebben we ons superdronken, volledig laten gaan. Resultaat; zie m'n banner. Misschien een tip?
Haha, je gelooft dat ik daar heel nieuwsgierig van wordt Bedankt voor je wens.... ik hoop dat ik snel mijn wens uitkomt en zoveel dames met mij.. Het lijkt me fantastisch dat moment als je het zeker weet.
Ik heb het net even nagekeken in mijn notities, Maar vanaf dag 6 om de dag, vanaf dag 11 t/m 16 zelfs iedere dag. Volgens mijn temp. lijst heb ik dag 16 mijn eisprong gehad. Op dag 30 ging mijn temp voor de 2e keer omhoog en toen besloot ik een testje te wagen. Nou niet te geloven zeg 2 streepjes!! En in die fase zit ik nog steeds. Ik ben zo blij dat ik zwanger ben maar het voelt nog zo onwerkelijk. En hoewel ik met de dag misselijker word e.d. denk ik dat ik het pas echt 'zeker weet' als ik mijn 1e echo krijg. Maar idd dat zou echt fantastisch zijn! Liefs Gwen
Wanneer heb je je echo. Binnenkort? Ik hoop echt dat je snel die zekerheid hebt. Super. Ik zal je richtlijn in overweging nemen
Haha richtlijn 16 februari echo + 1e gesprek verloskundige. Ik tel de dagen echt af. Wachten duurt zoooooo lang. Eerst wachten op een ei, dan wachten op de test en nu weer wachten op de 1e echo. En straks weer wachten tot het eindelijk komt.. want de andere 3 zijn nl alledrie na de uitgerekende dag pas geboren. En eigenlijk hè, is wachten helemaal me ding niet. Ik vind wachten in de rij bij de kassa al moeilijk liefss
Haha ik ben ook geen wachtmens. Ben ook heel ongeduldig. Tot 16 februari is inderdaad wel heel lang wachten in het geval van eerste echo. Maar de tijd is vast snel voorbij.
Ik doe het in ieder geval wel, of het helpt geen idee? In mijn geval denk ik wel, waarom? Nou ik ben 2 dagen overtijd (banner klopt niet helemaal en NOD is gerekend voor de langste cyclus). Ik heb inmiddels 4 licht positieve testen (weliswaar ook 1 negatief). In geen verste verte, menstruatiekrampen te kennen. Die heb ik meestal 4/5 dagen voor NOD. De laatste tijd héél moe, rommelige buik, veel afscheiding etc.. Maar goed, onze verloskundige had verteld dat de kans met 30% toeneemt als je naast dat je blijft liggen ook je bekken kantelt. En alle beetjes helpen toch? Het kan in ieder geval geen kwaad!
bonkie hoop voor je op een duidelijke posi test! dus meiden, allemaal de benen omhoog na het klussen vriend zal gek opkijken haha