etos zwanger worden om je cyclus te verkorten, werkt dat echt?

Discussion in 'Zwanger worden' started by debby82, Jan 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Hebben jullie er ervaring mee?
    Mijn cyclus is best lang (rond de 40 dagen meestal) lijkt me wel fijn om het iets te verkorten...

2. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Volgens mijn huisarts is het alleen maar geldklopperij...

Maar goed er zijn wel vrouwen die er baat bij hebben volgens mij

3. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hallo!

Hier ook iemand met een lange cyclus en ook ik heb die pillen gebruikt!! bij mij geen resultaat en nu eindelijk zonder die pillen een gelijk matige cylcus!! geen goede ervaring dus!

liefs :)

4. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Ook ik heb een onregelmatige cyclus en bij mij hebben die pillen niet geholpen, ik ga er dus ook weer mee stoppen.
    Maar er zijn genoeg vrouwen hier op het forum waarbij het wel heeft geholpen.

5. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik kreeg er cyclussen van 90 dagen mee!! dus nee ik koop ze nooit meer!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb ze ook gekocht omdat ik dacht dat ze hielpen bij het verkorten van je cylus maar heb er tot nu toe nog niks van gemerkt. Mijn cyclussen zijn ook lang, voorgaande waren 44 en 45 dagen..

7. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ok laat maar lekker dan. Ik heb wel een redelijk gelijkmatige cyclus, maar wel lang...

8. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

Mar 5, 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    ik had bij deze pillen juist het idee dat je alsnog met je cyclus loopt te klooien, dus dat het eigenlijk nog steeds geen natuurlijjke cyclus is zoals je hem hoort te hebben...

9. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bij ging mijn 'cyclus' van 136 dagen naar 41 dagen, maar ik kreeg er heel veel bijwerkingen van dus ik heb ze ook de deur uit gedaan.

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wellicht wishfull thinking maar ik hebb idee dat pillen wel helpen, iig redeneer ik zo: moet toch foliumzuur slikken, waarom dan geen preparaatje waar alles in zit.

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wat waren jou bijwerkingen?

12. blackbird

blackbird Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,434
    48
    48
    ik ben er net mee begonnen omdat ik ook een hele lange cyclus heb.. maar ik weet dus niet of ze werken.. dat is nog even wachten;)

normaal slikte ik wel en foliumzuur en vitaminen dus het is eigenlijk gewoon alles-in-1 pil nu..

13. isabella1980

isabella1980 Actief lid

Nov 16, 2009
    270
    0
    16
    #13 isabella1980, Jan 20, 2010
    Last edited: Jan 20, 2010
    Ik heb niet het idee dat zij mijn cylcus verkorten, was eerder nog langer juist, maar ben wel zwanger geworden in de ronde dat ik hiermee begon. Kan natuurlijk stom toeval zijn, maar ik ben tevreden!!!

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hihi dat kan ik mij voorstellen. Gefeliciteerd!

15. moonchild

moonchild Fanatiek lid

Oct 28, 2009
    1,798
    1,292
    113
    De eerste maand begon ik op de helft van mijn cyclus. Deze was 26 dagen geworden. Ik had in anderhalf jaar tijd nog nooit zo'n korte cyclus gehad.
    De tweede maand dat ik het gebruikte ben ik zwanger geworden en zou hij (kijkend naar mijn eisprong) 29 dagen zijn geweest (dat was ook mijn gemiddelde).

Ik heb er zelf geen rare bijwerkingen van gekregen.

16. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik had een cycles van minimaal 40 dagen toen ik zwanger wou worden van Lisa.
    Ben toen met die pillen begonnen en had precies na 14 dagen mijn eisprong die ik ineens heel erg duidelijk voelde en had dus ineens een netjes cycles en was die ronde ook meteen zwanger.
    Kan toeval zijn maar het maakt mijn cycles dus wel korter.

17. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik heb geen bad gehad bij die pillen om eerlijk te zijn...
    Ben er nu ook weer vanaf!
    De reden dat mijn cyclus nu korter is is omdat ik eerst primolut heb gebruikt en nu deze ronde clomid :)
    Maar das alleen omdat ik gewoon geen eisprong kreeg.

18. Annie25

Annie25 Actief lid

Aug 4, 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Ik ben er meteen mee begonnen na het stoppen met de pil en heb vanochtend licht positief getest. Komt niet door de pillen maar zitten wel allemaal vitamines in doe goed voor jou en voor je kleintje...

19. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Ik had altijd cyclus van 30 / 31 dagen. Met etos zwanger worden werden ze 40 + en hartstikke onregelmatig,

Bij mij dus ook geen etos zwanger worden pillen meer!

20. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

Jan 11, 2010
    170
    0
    0
    Ik ben ze deze maand gaan slikken(ronde 4), had cyclus 29 dgn maar late eisprong en korte lutale fase (tot ongesteldheid). eisprong was pas dag 21 en nu met die pillen al dag 14!
    nu nog even spannend hoe mijn cyclus verder loopt. hoop ook iets je langer tot (N)OD dat kan beter zijn voor evt innesteling.

groetjes regenboogje

Share This Page