Dat is absoluut een aanrader hoor, je lichaam helpt de zaadjes dan verder naar binnen door de samentrekkingen in je vagina en baarmoeder.
Ook ik ga dat klaarkomen na mijn vriend maar eens proberen Heb wel een keer gelezen dat je dit niet gelijk moet doen? Omdat de bm zich dan afsluit? Hoe hebben jullie dit aangepakt?😁
jaaa ze zeggen dat het helpt??? de ene keer lukt het wel en de andere keer weer niet... ik probeer het meestal gelijk na het insemineren...
ahh vandaar... mijn cyclussen zijn gemiddeld 25/26 dagen... kortste was 25 en de langste 29 dagen... dus dat zit wel goed gelukkig,,,nu het zwanger worden nog haha
Ik heb nooit met m'n benen omhoog gelegen of iets in die aard, maar om te voorkomen dat het eruit loopt kan je ook je bekkenbodemspieren aanspannen. Ik doe dit altijd om te voorkomen dat het een vies boeltje wordt. Op die manier kan ik het perfect een 10 tal minuten ophouden en naar de wc lopen om daar dan alles uit te plassen.
Ik heb nog nooit met m'n benen omhoog gelegen. Ga juist bijna altijd gelijk plassen omdat ik bang ben voor blaasontsteking.