Ow Gentle: Zo hoog gillen doet Aaron ook wel eens inderdaad. Schattig is dat he? (Ook al wordt je er bijna doof van hihi).
Ik kwam toch niet belerend of zo over he wat zo bedoelde ik het niet . Het ziet er inderdaad wel zielig uit als ze zo gefrustreerd liggen te spartelen.
Nee joh helemaal niet! Vind het juist wel fijn om te horen dat Aaron niet de enige is die verdomd om zich te draaien hihi. Af en toe maak ik me daar best zorgen om namelijk. Iedereen die ik ken had/heeft namelijk een baby die het wel doet. Aaron is echt de enige die het niet doet.
oh gelukkig Ik probeer Beau wel te helpen met draaien. Leg hem dan zo neer dat hij wel zelf moeite moet doen om dat laatste stukje te draaien. Deze oefening kregen we van de fysio omdat Beau zijn hoofdje steeds scheef houdt. Van buik naar rug kan hij wel zelf (als hij zin heeft) maar naar zijn buik draaien ho maar . Ja, verhalen van anderen... het is maar net hoe het gebracht wordt. Als er een afkeurend toontje aan zit krijg ik ook wel eens de neiging om het te verdedigen. Maar vaak laat ik het maar. Er zijn in mijn omgeving niet veel baby's van dezelfde leeftijd als Beau. Dat scheelt misschien.