Ik heb op het moment een lekker vachtje! Heerlijk warm! Daarnaast hars ik en scheer ik. Maar hoe aker ik hars, hoe minder ik hoef te scheren. Maar het doet zo'n pijn!
Ik scheer elke dag onder de douche met een wegwerpscheermesje. Gebruik nooit scheerschuim en gaat perfect zo.
Heb ik ook weleens gedaan maar dat voelt zo stroef en als ik me heb afgedroogd voelt het niet prettig
Intuïtion, zo'n zeepblokscheermes. 1 keer in de 2 weken ofzo, haargroei is minimaal. Snel en makkelijk
Ik scheer niet. Ik draag meestal (lange) broeken en bovendien liggen mijn benen altijd direct open met geweldig grote - slecht genezende - wonden van scheren. Voor die 5 haren dat er staan heb ik dat er niet voor over. Ik heb hier wel een gewoon scheermesje liggen (wit product uit de supermarkt) voor mijn oksels. Die doe ik - om de maand ofzo aangezien mijn haren niet snel groeien - effe na 't douchen.
Weet je zo hoeveel die kosten, lijkt me heerlijk als ik gewoon helemaal onder de warme douche kan blijven staan
Hier epileren of harsen. Soms even snel met een mesje als we bijvoorbeeld gaan zwemmen en ik geen tijd of zin heb om er langer mee bezig te zijn. Heb gelukkig erg dun en wit haar dus je ziet ze niet zo snel.
Ik gebruik geen zeep/schuim.. Gewoon zo hups onder de douche... In mijn mesje zit trouwens van die dingetjes die je huid zacht houden (van wilkinson) bikinilijn vind ik veeeeele malen erger!!
Ik doe het hele klusje om de dag in bad, even been de lucht in etc. Ik gebruik wegwerpscheermesjes van mijn man hahaha, ik vind die fijner dan voor vrouwen..
Dan zorg je er voor dat de douche op je rug gericht staat en je been een beetje er buiten, zo doe ik het ook en dan gaat echt het schuim niet weg en heb je geen kippenvel omdat het zo koud is. Ik gebruik ook gewoon shampoo en een wegwerp scheermesje, elke douche beurt gaat ik even over de beentjes heen.
Gewoon onder de douche, met scheergel. Gooi mijn been altijd op de wasbak, die staat naast de douche. Doe ook altijd mijn bikinilijn en oksels. Doe het eigenlijk alle drie elke dag. Is niet perse nodig, maar het is onderdeel van mijn routine geworden. Ben er nog geen 2 min aan kwijt.
ja, dat wil ik ook wel, maar elke 6 weken 90 euro ophoesten... en dat 5/6x Mijn benen vind ik niet zo erg om te doen, maar mijn bikinilijn wel... (dat groeit nogal buiten de lijntjes) en bij mijn oksels heb ik toch altijd irritatie...
Ik doe het amper in de winter. Heb blonde haartjes dus maakt niet zo heel veel uit. Verder epileer ik dus gewoon op de bank met alleen een bloot onderbeen.
Ik gebruik mannen scheermes... fusion ofzo.. zo'n ding waar je alleen het mesje zelf voor hoeft te kopen. en dan gewoon onder de douche zonder zeep, gewoon water... Als ik het op een andere manier scheer, met zeep onder de douche of scheerschuim buiten de douche gaat het jeuken en krijg ik rode puntjes...
Onder de stromende douche, met gilette venus olaz. Zit zo'n zeepblokje aan, is zo gepiept, en benen worden er super zacht van. Maar moet wel om de 2dg scheren anders last van stoppels, hate that! Wil nu overgaan op epileren, dus zit alvast rond te kijken voor een goede epileer apparaat die het liefst PIJNLOOS de haartjes er uittrekt...