Ik gebruik warme wax van veet met een opwarm apparaat, hoef ik een aantal weken niet meer te denken aan mijn beenhaar.
Ik epileer. Dan hoeft het maar 1 keer per maand. Eerste zoveel keer is het pijnlijk, maar dat went snel. Ik doe het gewoon tijdens het tv-kijken.
Vorige week sinds jaren maar weer mijn epi lady te voor schijn gehaald! Eerste minuut PIJN! Maar daarna easy. Daarna de benen goed insmeren met een lekkere geurende kalmerende huidolie. En weer voor 4 weken klaar! Wil ook wel een x waxen proberen. Wat is een goede thuis wax? Idd benen scheren is zooo irri.
Die heb ik dus ook! Alleen lijkt het alsof de hars niet goed zacht word? Ik krijg het niet over mn been gerold, lijkt of dat ding niet wil rollen... wat doe ik fout?!
Ik heb ook zo'n intuition scheermes met zeepblok er om heen. Ideaal. Je hebt die zeepblokjes ook bij de zeeman, tenminste hier wel. En dat scheelt wel wat qua prijs. Vind het ideaal, gewoon onder de douche, rats dat ding even heen en weer over mijn been en klaar!
Onder de douche met gewoon bodylotion benen beetje inwrijven. Maar allesbelangrijkste: Mannen scheermesje! Tip van de GGD meneer die een uitstrijkje maakte haha. Werkt veeeeel beter dan die softe/zachte/slappe vrouwenmesjes...
scheer ook bijna altijd als ik in bad ga bijna elke dag met gewoon zeep of ik moet haast hebben dan doe ik het ff snel onder de douche zeker geen leuke bezigheidje
hier onder de douche, (heb een speciaal opstapje waar ik mijn voet op kan zetten) gewoon met shampoo haha. heb een scheermesje van venus.
Ik scheer ze met een Venus mesje of iets gelijkwaardigs en wat lekker ruikend scheerschuim. Ook onder de warme douche, anders bevries ik. Benen steek ik uiteraard buiten de douche, anders spoelt het schuim weg haha. Gaat prima, is ook snel gedaan.
Ik ga eerst mijzelf wassen onder de douche en zodra ik het lekker warm heb dan scheer ik ze. Ik gebruik meestal baby zeep. Ik ga meestal zitten in de douche met mijn benen tegen mijn borst en de douchekop ertussen zodat ik het niet koud krijg. Mijn haar groeit heel traag op mijn benen dus ik hoef maar eens in de 5 dagen te scheren, dat scheelt wel. Maar ook ik heb er een hekel aan.
Ik maak gebruik van een scheermes waar een zeepblok omheen zit gevormd. Zijn van WILKINSON intuition. Heb dan geen scheerschuim nodig voor de benen en kan dus lekker onder de warme douche blijven staan.
Ik heb genoeg aan warm water onder de douche, en AH scheermesjes met 4 mesjes erop. Mijn benen smeer ik na het douchen overigens wel in met bodylotion (Q10 van Kruidvat). Daar blijven ze mooi zacht en gehydrateerd van . Het is bij goed bijhouden daarmee een klus van niks geworden.
voor de benen pak ik het apparaat van vl, lekker op de bank en tis weer glad voor rest scheermesjes van de lidl(die grote pakken met een houder en 4 navul blokken voor 5,00?) en een lekkere douche creme erbij en tis weer mooi
Ik ga in bad en heb die mesjes van venus met gel erin dus dat werkt ook goed in bad en wanneer ik afgedroogd ben met heerlijke olie (die van de etos die je gratis kan krijgen met babyzegels en ik ben r aan verslaafd gebruik het altijd na het douchen) insmeren.