Rare/leuke/vreemde opmerkingen/vragen/acties

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hey,

Jullie zullen t vast ook wel hebben, dat iemand iets aan je vraagt of tegen je zegt, waarvan jij denk WTF?

- Mijn opa: Ik vind t echt niet erg als je in de tuin topless wilt zonnen hoor... uhm... ieuw!:$

- Vreemde: staand tegen een klok, vragen hoe laat t is....

- Vader op t kdv waar ik werk: Mijn dochter (1) is de laatste tijd best stout, je mag haar dan gerust een tik op de vingers geven.

- er loopt hier een vrouwtje met een teckel altijd, die kom ik vaak tegen als ik mijn hond uitlaat, en echt letterlijk elke keer vraagt ze hoe vaak ik mijn hond uitlaat :(

- berichtje op hyves: hoe is t met je kind? nou dan wist die persoon meer dan ik... ik zat volop in de mmm.

- Ik zat achter de kassa in de spar, komt een vrouw terug met een pakje om zelf slagroom te maken, hij was open en ze wou hem ruilen. Tja... dit gaat niet, mevrouw werd boos en gooit zo die slagroom over mij en mijn kassa heen. :)

- ik lag in t ziekenhuis, en ik kon mezelf niet goed omkleden, wou mijn bh uit hebben. Kwam een broeder mij helpen, en echt! in 1 beweging had hij mijn bh uit en trok hem via de mouw eruit haha.. ik stond echt zo :$... en stamelde nog oh huh.. dank je.... :D

- Wij hebben zo'n beetje alle soorten slimpy (ranje) in huis. Ook voor kinderbezoek. Nou wij hadden bezoek, jochie van 2 erbij. Ik vraag welke ranja... maar nee! volgens mama zat daar iets in wat kankerverwekend is.. dus dat mocht die niet.. nou t werd melk... maar wel ondertussen elke keer een slok van mama's cola krijgen ;)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haaahaha wat een opmerkingen :p En die slagroom, noujaaa!

Ik zit te denken en te denken, maar er schiet me zo gauw niks te binnen..

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Bij de bakker was een oude vrouw aan t voordringen. Ze zei: jij hebt jonge benen. Waarop ik zei: ja en die moeten dus nog een tijd mee he?

En toen mn bestelling deed

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hahaha, ja echt he sommige oude mensen kunnen er wat van.

5. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik werk in een winkel waar we ook telefoonhoesjes verkopen. Komt een vrouw naar me toe: "Er staat op dat deze voor de iPhone 5 is. Maar is die dan voor de iPhone of voor de HTC?"

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wat denk je dan van mensen die vragen, als je met een helm en motorpak binnen komt lopen, : zozo ben je op de motor?

Nee ik heb een koortslip

Duuuuuh

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    WHAHAHA.. Ik lig in een deuk! :D

8. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Ik bel wel eens naar een vriendin op dr thuis telefoon om vervolgens te vragen "hoi,ben je thuis??" En vriendin dan gewoon antwoord met "ja hoor!"

9. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Echt iedereeeeeen die ik ken heeft de volgende vreemde gewoonte.

De deurbel gaat en ik loop naar de deur, dan schreeuw ik heel hard "wie is daaaar?" (heb geen kijkgat). Standaard antwoord: "doe open!" of "ik!", en ik weet dus nog niets ;)

10. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Ik heb een lippiercing en werk in een snackbar. Eigenlijk mocht ik geen zichtbare piercings maar ze zijn zo lief om dan toch een doorzichtig knopje te accepteren, omdat dat niet zo opvalt. Het lijkt mij overduidelijk een doorzichtige piercing, maar vorige week had ik een vrouwtje van eind 60/begin 70 aan de kassa staan die me heel aardig waarschuwde dat ik mijn mond even moest afvegen, want er zat nog een broodkruimel aan..... Whahaha wist ff niet waar ik kijken moest..

Oh ja en ik heb een keer met 1 van mijn honden in de bus gezeten (raszuivere border collies) waarop een vrouw tegen haar reisgenote zei: 'kijk dat is nu een echte rashond!' Zich vervolgens omdraait naar mij en vraagt: 'dat is vast een kruising met een Friese stabij en een border collie?' En echt bloedserieus he! Heb er achteraf vreselijk veel lol om gehad. Echt typisch zo iemand die graag doet alsof ze alles weet maar eigenlijk helemaal niet weet waar ze het over heeft... Haha

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hahahaha, wel aardig van haar, dat ze t even meld :D

12. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Oh of deze gebeurt zoo vaak:. Ik sta achter de kassa en vraag of de klant een tasje wilt.
    Antwoord: Ja heb je een tasje?

Uhhhm ja.. die heb ik ja

13. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hahaha mijn vriend had dat ook eens en had als antwoord.." ga maar voor, ik heb meer tijd dan jij.."hihi

14. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Haha :p

Vroeger belde mijn vader mij altijd op de huistelefoon en dan vroeg hij 'Waar ben je?' ;)
    Dan kreeg hij ook de meest stomme antwoorden hoor.

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    whahahaha heerlijk.
    Ik zou er genoeg moeten hebben, maar natuurlijk valt me niks binnen.

Behalve de standaard vraag die je echt overal krijgt (feestjes etc), "hei ben je ook hier?"............."eh nee, ik kom straks pas hoor". Je ziet me toch?

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Op maandag loop ik vaak even met mijn meisje naar de winkels hier... en echt elke keer vraagt mijn man ''hoe ben je gegaan dan?'' (hij heeft de auto, en mijn meisje kan nog niet op de fiets)
    Hij krijgt standaard t antwoord, met t vliegtuig.. net als vorige week.

17. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    een tijdje terug zat mijn dochter had mijn dochter een roos jurkje aan, speldje in het haar, roos dekentje in maxi cosi, roos spuugdoekje. Je leest het héél veel roos echt meisje meisje kreeg ik de vraag: Is het een jongen?

Ik had bijna geantwoord: Ja maar we wilden eigenlijk een meisje! :(:p

18. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik werk in een lingeriewinkel, en verkopen daar ook van die oogmaskers. zo'n ding wat je voor je ogen moet doen als je wilt slapen en het licht is...
    pakt een meid er 1, en loopt naar de spiegel, ff kijken hoe die staat....

19. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    In exact zo'n situatie kreeg ik die vraag ook! Heb geantwoord dat wij zo geëmancipeerd zijn dat we onze zoon volledig in t roze kleden, in de hoop dat hij later gay wordt...
    Je had de blik van dat vrouwtje moeten zien...:D

20. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Toen ik aankondigde weer in verwachting te zijn kreeg ik de vraag "Huh hoe kan dat nou?!" Nou eeh ik zat op de tocht en tja toen was het gebeurd he?! :cool:

Deel Deze Pagina