Hoi lieve Bengel, Kan me goed voorstellen dat de moed je soms in de schoenen zakt. Ik ken dat helaas zelf ook. Maar kom op meid ook voor jullie komt het goed. Ga duimen dat deze 2 eitjes mooi verder gaan groeien. liefs vruchtje
bengel, dikke knuf voor jou. snap helemaal dat de moed soms in de schoenen zakt, dat had ik ook van de week. maar we moeten proberen om toch door te gaan. we gaan samen naar de andere kant hoor!
Hee Bengel, hier een hart onder de riem voor jou, het is ook allemaal niet nix wat je doormaakt! Als je maar weet dat we het jou allemaal heel erg gunnen!
dank jullie wel voor de lieve woorden... ben net geweest...en weer niks veranderd, weer bloed geprikt. moeders was mee, en die vraagt alles wat ze denkt...waarom geen ivf? -> is laatste stap, dan kun je niet meer terug, en ze denken dat het nog moet kunnen via ovulatie inductie waarom niet ophogen meteen? Omdat ik vorige maand uit de bocht ben gevlogen en die kans er dus weer is,....liever te traag dan verkeerd.. DUS..klinkt allemaal nog hoopvol, als ze denken dat deze weg het niet is voor mij, dan zullen ze heus wel overstappen naar IVF> ik word elke keer als ik geweest ben goed doorgesproken, omdat ze weten dat ik een wrak ben op het moment, en omdat het zo moeizaam is bij mij...maar dokter was hoopvol. Ik vroeg aan mam of ze dacht dat het ooit goed kwam, ook zij had goed gevoel..nu ik nog... update rond 1 uur!
Ach meisje, ik hoop echt voor jou dat jouw goede gevoel ook weer terug mag komen. Als je een wrak bent voel je alles ook nog vaak 3-dubbel dus dan is het sowieso al heel zwaar. Hou vol meid! Hier wat positieve energie voor jou!
thanx stienke, is nu gewoon omdat ik zo boos en verdrietig ben...komt wel weer..hou zeker vol hoor.... we hadden t ook nog over de IUI trouwens gehad, wij hebben er technisch geen 'recht' op, psychisch inmiddels wel. TIm heeft nl per lozing 175 mlj waarvan 60 goed en voldoende....dus daar was hij op zich ook posi over...
Dat klinkt inderdaad goed positief. En boos en verdriet klinkt heel bekend. Geef jezelf alle tijd en ruimte om boos en verdrietig te zijn. Probeer jezelf ook af en toe even in de watten te leggen, al is het maar om je eventjes lekkerder te voelen. Een reep chocola of, een maskertje van de drogist of een stapel tijdschriften, of alles wat je maar leuk vindt gewoon doen hoor meid, dit is al zwaar genoeg! Succes met alles, ik hoop dat je je gauw weer iets beter voelt!
oohh bengeltje, dat is balen, maar als de dokter het nog positief ziet dan moet het wel goedkomen. misschien eens jezelf verwennen door iets leuks om eventjes je gedachten te verzetten. dikke knuf voor jou!
GOED nieuws..nou j a beetje goed nieuws: oestradiol is gestegen, en dat betekent dat mijn eierstokken toch iets doen.. mag dus NIET ophogen om de overstimulatie niet te stimuleren en moet zaterdag terug! ben voorzichtig blij (hoezo rollercoaster)
jazeker kon ik dit gebruiken.. nu maar hopen dat de follikels nu echt iets doen, ook al is het maar een beetje, alle beetjes helpen en liever te langzaam dan te veel en afbreken. maar ik denk dat ze denken dat ze nu wel zullen groeien anders laten ze me echt niet zaterdag terug komen en wachten ze tot maandag (vorige week donderdag waren ze maar 1 mm kleiner en toen hoefde ik pas maandag terug te komen vandaar)
Ik ga vanavond een kaarsje voor je branden, en ik stuur je hierbij handenvol follikel-groei-energie. Op naar de volgende stap meis! Dit is alleen maar positief!