ha stienke alles goed hier vanmiddag met vriendje naar duitsland geweest boodschappen, net alvin en the chipmunks gekeken, was wel grappig, nu douchen en strax lama's lekker relaxed morgen om half 10 een FM daarna kom ik met update..en ik weet dat jullie duimen! dat doen we toch allemaal voor elkaar kuzzzz
heeee meiden\ ik had er 1 van 14 en 1 van 13 dus best wel gegroeid voor mijn doen toch bloed geprikt adhv de waarde zou bepaald worden of ik zo of ma terug moest. \hormoon was iets gedaald, maar geen zorgen zei hij omdat dit in golfjese afgegeven wordt. maar ik hoef daarom pas maandag terug te komen, vermoedelijk woe of do de IUI YES 1e X, en weer een kans na kerst....
waen rot lichaam toch he... dit weekend is er niks gegroeid, alles zelfde als zaterdag.. dus maar weet bloed geprikt en word ik weer teruggbeld... tussen 12 en 1..en dan zit ik bij tandarts ivm een uitgevallen vulling.. dus kan ik niet opnemen..buurpapa maar effe vragen of hij mijn telefoon wil beheren...hihi
hoi patje, ik weet niet wat je bedoelt met wat zei de gyn erover. Het kan zei hij als je dat bedoelt ben inmiddels gebeld en ga toch over op de 75+ . woensdag terug. hopen dat die 2 doorgroeien en de rest niet. Hij zei ook dat in maart verdere stappen tijdens eva gesprek besproken zullen worden...de 3 hoofdletters ben ik bang...ieks... t is weer een klap in mijn gezicht, elke elke elke x...