Bengel wat een goed nieuws jullie zijn druk met de feestdagen en hopelijk ontsnap je aan de ivf, duim voor jullie!
heeeeeeeeeeeeeeeeeee maisjes ik heb inmiddels 2 eieren: 1 van 18 en 1 van 15,5. Omdat het qua timing handiger is, spuit ik pas morgen de pregnyl, kans dat die van 18 dus 20 is en van 15,5 bijna 18!. Kei lieve gyn, hij zou het leuk vinden als we hem op de hoogte houden (hij is inval ivm vakantie anderen) hem had ik vorig jaar ook al...echt super man. Ik zei zo ook van: mooi 2 eitjes vinden we niet erg. hij: dat zie ik dan maar door de vingers he, die 2e en toen zei hij: qua timing voor jullie om te vrijen is handiger dat je pregnyl morgen vroeg zet. Doe vanaaf dan nog maar puregon, kunnen ze doorrijpen! DUSSSSSSSSSSSSS morgen en maandag wordt tim goed onder handen genomen. Tim zei al: ik heb een stop gekocht, na de daad mag die erop, kan niks meer ontsnappen ben happy..hoop echt dat dit hem word.. in jan word tim 30, en dat was mijn 'uitgestelde' droom en hoop op zw. schap. Zelf word ik 29 in jan..zou toch leukste cadeau zijn voor ons beiden!
Hey Bengel, wat een supernieuws joh! Gaat die tweeling er dan toch komen? Succes, ik wil je hier niet meer zien! Daan
huuuhh..meisjes ik 'bewaar' t nog effe, morgen vroeg pas pregnyl... ik laat tim nog effe met rust... hij is nu druk aan het schilderen..ik moest zo nodig 'nieuwe' meubels. onze oude, nou ja, 4 jaar oude meubels via marktplaats verkocht, en daarvan hebben we antiek grenen meubels gekocht, die we een mooi kleurtje geven met een soort van latex! HEEEEL mooi, meidenkastje, salontafel en eettafel zijn af, nu is hij met vitrine/buffetkast bezig, en hij bouwt zelf een tv kast aangezien we niets moois gevonden hebben .TZT alles op de foto in album..het is echt heeeeel apart..tim doet alles om me happy te maken, hij wou eigenlijk geen nieuwe meubels, maar volgens mij vindt hij het stiekum heel leuk, hij houdt ook van interieur en daarmee bezig zijn. ga zo op visite... misschien tot morgen en anders tot? En FIJNE DAGEN ALLEMAAL...mijn grootste wens: wij allen verplaatsen naar het ik ben zwanger topic! Verdiend hoor! (en speciaal mijn dinnetjes, patje, denise en daan, wij zijn met elkaar al een jaar aan de praat)
bengel meis je weet ons allemaal wel weer te verassen he, ik zou zeggen doe je best en laat er geen een ontsnappen! jij ook hele fijne kerstdagen en maak maar een mooi kerstkindje hihi! we gaan met zn allen heel snel naar de andere kant
Wat een goed nieuws, 2 mooie eieren! Maak er wat moois van, deze kerstdagen ... 2008 wordt jullie jaar! Groetjes, Simba P.S. Jullie zijn allemaal welkom op het andere Clomid-topic!
hello meiden vanochtend pregnyl gezet, en deze x geen pijn aan! zou dat een teken zijn? Morgen vroeg moet ik naar de arts, voor evaluatie gesprek, hoe nu verder als deze x weer niet raak is.. IUI? of IVF? effe onduidelijk voo rmij, omdat ik met pijn en moeite toch een ei krijg. ene kant 'wil' ik IVF, zodat er resultaten komen, maar als t weer niet hoeft eigenijk liever ook niet en is IUI ook oke, ik hoor t morgen..ga effe naar mijn manneke toe
bengel meis, succes met je gesprek, hoor dat je nu eindelijk verdere stappen te horen krijgt. ennuh veel klusplezier hihi
hoi allemaal gesprek was fijn! Ik ga toch geen ivf krijgen. de gyn vindt dat ik daar toch nog 5 kansen voor gehad moet hebben. Wél krijg ik IUI, omdat we aangaven dat het niet zo heel leuk is om verplicht te moeten klussen, en dat begreep ze volledig. Ook gaan ze mijn ei beter in de gaten houden misschien dus meer controle, maar dat moet dan maar... vanaaf pakjes avond...daarvóór zullen we nog effe ons best doen ,en daarna heeft tim die biertjes en of wiskey wel verdiend ik ga nu poetsen! Fijne dagen meiden en tot na kerst.. ben blij met jullie
nou meid veel klusplezier! en hopelijk is de iui ook niet meer nodig en test je over 2 weken positief zal hard voor je gaan duimen fijne feestdagen en een gelukkig en vruchtbaar 2008!
nou meissie lekker klussen dan met de kerstdagen! heel veel succes, en toch iui, dan valt er al een hele grote last van je schouders af hoor, je MOET niet meer nu. jij ook hele fijne dagen, en maak het ff gezellig met zn 2-en hihi
2 eitjes dat moet hem nu echt gaan worden . Heel veel klusplezier en hele fijne feestdagen. Fijn ook dat je een goed gesprek hebt gehad met de gyn en dat je nu weet waar je aan toe bent. Je krijgt 6 x iui vergoed en 3 x ivf dus je hebt nu wel meer kansen zeg maar . Meid gaat helemaal goed komen hoop deze ronde anders de ronde daarna, maar 2008 wordt het jaar voor ons allemaal. veel liefs vruchtje