Bengels update

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bengel, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

gisteren lekker gegeten, en een paar rosetjes op.
    Ik had op gegeven moment stukje bief, zegt tim: niet te veel he, you never know...ik heb dus maar rustig aan gedaan met de verboden vruchten zeg maar...

nu naar verjaardag zusje

doei

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Bengel, Goed hoor dat je nu toch IUI krijgt. Dat gaat het helemaal worden voor jullie!

Liefs Nikkie

3. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey Bengel,

toch goed nieuws dat IUI uitgesteld is! We wachten maar even af, misschien is het niet eens nodig... ;)

Dikke knuffel!

4. bengel

bengel Niet meer actief

nou de pregnyl heeft zijn of haar werk gedaan! ik heb gevoelige tepels tot en met...hahah weten we iig dat die goed geinjecteerd is ....
    inmiddels dus op het wachtbankje..Dit is de laatste kans voor tims 30e op 28jan (enik word 29 op 15 jan)...zal toch wel geweldig zijn.

Ik moet zeggen dat ik op het moment er anders/minder? mee bezig ben..vorige keren was ik helemaal aan het telle, nog zoveel dagen enz. en nu denk ik ergens voor mijn verjaardag..weet heus de NOD wel, maar anders...snappie?
    hier gisteren gechineesd, was lekker..heb nu wel effe genoeg gegeten,en uitgegeven, tjeetje, wat kosten die dagen veel, en de maand januari is extra lang, omdat wij in dec loon 8 dagen eerder krijgen...en dan ook nog eens in jan allebei jarig....pff..gelukkig vier ik het met die van Tim, net zo gemakkelijk..

ga maar eens opruimen beneden, niks gedaan 2 dagen. (en tja bengel verhaart als een (*^%^&*)&))

5. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Niet iedereen weet dat je hond Bengel heet, die zullen wel denken! :)

Vind het echt super dat je toch een kans hebt deze maand. Zie ik je in Januari aan de andere kant? ;) Duim hier de komende 2 weken voor je!

Liefs,

Daan

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@bengel.. top meis... dusse de 2 weken wachttijd gaan weer in!

28 januari is ook een mooi datum! Ik ben dan ook jarig! :D

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    lieve lieve bengel, gezellig op het wachtbankje. hoop dat jullie goed jullie best gedaan hebben met de kerst en dat 2008 goed voor jullie zal beginnen. meissie jullie hebben het zwaar verdient! ik zal heel hard gaan duimen voor jullie.

kussie

patje

ennuh zsm met zn allen naar de andere kant he?

8. bengel

bengel Niet meer actief

thanx patje....
    ik duim net zo voor jou hoor, want we zijn toch al een dik jaar verder saampjes!

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey bengel hoe is het nou met je ?

L.sybje

10. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ja Bengel, voel je al iets? ;)

Grapje hoor... we wachten rustig af welke kant het op gaat deze maand, en we hopen natuurlijk de goede!

Hoe is het met je auto?

11. bengel

bengel Niet meer actief

katrien, kweet niet hoe t met de auto is...tim is nog niet terug....ik hoop niet veel, hij is altijd lang bij zijn oom w.b. auto's. die is monteur, en tim was monteur, vaak gaat ie verder helpen met de andere auto's...

ik voel eigenlijk 1 ding, en dat komt van de pregnyl he...gevoelige (.)(.)..maar ik wil me niet gek gaan maken de aankomende dagen dus druk bezig met verschillende dingen:
    boek lezen: de eetclub
    meubels schilderen die we gekocht hebben (antiek grenen met een vleugje krijtverf en je hebt een nieuw interieur voor 700EURO!)
    wandelen met bengel
    op marktplaats kijken voor assecoires huis (a la riviera maison, net een lampenvoet gekocht van een staande lamp, ouderwetse stijl, ook deze effe schilderen en kappie erop, fertig) als huiskamer klaar is zal ik foto's in album zetten
    en hier neuzen ofcours

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey bengel ik zie dat jij de eetclub leest ..ik heb hem net uit ..hoe vind jij hem ?

ik vond de eetclub een beetje tegenvallen hoorde er zoveel leuke verhalen over ...maar vind hem niet zo leuk !

klinkt spannend je nieuwe interieur ....

L.sybje

13. bengel

bengel Niet meer actief

hoi sybje

tot nu toe vind ik hem wel aardig, het is niet een fantastisch boek nee.

geef mij maar karen slaughter, haar manier van schrijven is super
    ik dacht van te voren dat de eetclub ergens anders over zou gaan, wat een titel kan verdraaien he

ja interieur wordt super..ik ben veel bezig met huisje, tim vraagt soms of hij is thuisgekomen in een verkeerd huis, omdat ik veel verschuif met spullen en veel koop :oops: soms te veel hahaha
    binnenkort te zien in mijn album: oude interieur staat er nog stukje van in..tzt nieuw, kun je vergelijken!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik had je interieur al eens gezien ...volgens mij had jij toen in de lounge een topic geopend over show je interieur .... ;)
    het ziet er nou al heel leuk uit .....ebn benieuwd hoe het nieuwe interieur word ...succes !

L.sybje

15. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Leuk hoor, nieuw interieur... hou ons op de hoogte!

16. bengel

bengel Niet meer actief

morgen zal ik foto's zetten in t interieur, ga nu een lamp ophalen

vanmorgen had ik me toch een bloedneus, het stroomde eruit! Handen en armen waren helemaal bebloed....hmmmmmmmmmmm....

sybje: hoestie met jou?
    Daan: auto is oke, ti mwas dus idd met andere auto's aan de slag gegaan zonder mij op de hoogte te stellen vanhoe en wat. Gelukkig maar....

xxx

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey bengel

hier is alles goed hoor.....word heb alleen een klein dipje van de clomid....(weet niet of dat door de clomid komt )
    maar verder gaat het goed hoor ....we hebben vandaag onze nieuwe bank gehaald ..ben zo blij er mee..

ben benieuwd naar je nieuwe interieur ....

L.sybje

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Succes in deze wachtweken blijf duimen voor je. Ben trouwens benieuwd naar de foto's van je nieuwe interieur..........

liefs vruchtje

19. bengel

bengel Niet meer actief

foto's zijn gemaakt maar nog niet op internet gezet...daar ben ik niet zo handig in :oops: doet tim strax voor mij

tjeetje inmiddels alweer 1 week op het bankje...deze keer is het anders dan anders, ik tel nu minder af, gek he...

groet
    daantje

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Goed zo Bengel, laat je niet gek maken! Je voelt hooguit een paar dagen voor je NOD wat..., maar ook dat hoeft niet eens....

Hou ons op de hoogte! ;)

Deel Deze Pagina