hoi dinnetjes ik heb zojuist ZELF! (trots trots) de foto's in album gezet De lampekamp hebben we pas zojuist gehaald bij de Riviera maison winkel in Arnhem... wat vinden julllie er van? er komt alleen nog een stoel voor bij het raam en eetkamer stoelen, en dan ben ik weer helemaal tevree! er staan nog enkele foto's van oude interieur op, zodat je verschil kan zien! enn...let goed op zie je ergens een portret foto van Bengel!
dank je wel daantje, ziek? sybje: goh, lijkt me best leuk, bij een ander decoreren. Het is echt een uit de hand gelopen hobbie, als je nagaat dat ik dat andere pas 3,5 jaar had.... Ik struin dan ook marktplaats echt helemaal af. zoals de woonkamer is, qua sfeer willen we ook slaapkamer doen, we gaan tzt op marktplaats op zoek naar een oud bedje, commode en kast, en deze opknappen, en met krijtverf (een soort van latex maar dan mooier) schilderen. De vloer zal grenen planken worden welke we ook met een bep. verf zullen schilderen...ik hoop dat ik snel aan die kamer mag beginnen, dat wordt echt een paleisje hahaha
dank je voor complimenten gisteravond had k toch pijn in mijn onderbuik tijdens het vrijen...we moesten gewoon stoppen ermee, zo'n pijn.....is dat normaal na een ei?
bengel: gaaf zeg je huis echt heel mooi! Handig als je zelf een beetje creatief bent met dat soort dingen en leuk ook dat je je slaapkamer ook in die stijl wilt doen. Vaag trouwens die pijn die je hebt gehad tijdens het vrijen. Ik ken die pijn wel maar dan inderdaad rond de eisprong. Geen idee dus wat het kan zijn. Hou je het wachten nog beetje vol? liefs vruchtje
hoi meiden ik geloof dat het game over is...zucht..bruin slijmverlies, betekent bij mij niks goeds... dan hoop ik maar dat ik het morgen ben, kan ik dinsdag alweer beginnen met spuiten, ronde 9 met spuiten! en de eerste IUI. tot nu toe ben ik er rustig onder, baal natuurlijk...k zal wel onrustiger worden tijdens FM, wanneer het allemaal weer niet loopt zoals ik wil Ik denk trouwens wel dat ik meteeen 100 mag spuiten, aangezien de lagere doseringen niks deden meer bij mij.. ik ga zo naar bedje, drukke dag gehad. trusten xx
Hey meid, dan zal het inderdaad wel game-over zijn deze ronde..... Volgende keer met IUI vergroten je kansen natuurlijk weer iets, gaan we dan nog 3 keer zo hard voor je duimen als we al deden! Kop op! Kuffel, Daan
Hmm mooi huisje hoor. echt leuk gedaan. balen dat het game over is, maar volgende ronde gaat het worden kan niet anders!
het is nog niet doorgezet, en bruin is weg....maar toch weet ik dat het over is...intuitie .... nu hoop ik maar dat het vandaag of morgen is, kan ik zsm verder daan: is kans echt vergroot met IUI? ik hoop t , zaad tim is uitstekend, mijn eitje springen goed, maar VOORDAT ik een ei heb, dat is mijn elllende ik lees morgen bij..ga nu op pad doei
De kans is echt iets groter... maar volgens mijn arts is de kans op zwangerschap normaal 8-10% en met IUI 10-15%. Alle beetjes helpen!
Balen Bengel maar het is natuurlijk pas zeker als je echt ongesteld bent! En wat betreft een grotere kans met iui je moet maar zo zien de zaadjes worden toch dichterbij het eitje gebracht. En ze kunnen beter inschatten ivm pregnyl wanneer het juiste moment is om te insemineren. Gaat helemaal goed komen hoor! Als het niet meer kans van slagen zou hebben zouden ze het ook niet doen toch? Blijf voor je duimen 1e IUI moet gewoon raak zijn. liefs vruchtje
hoi vruchtje tja je hebt gelijk wb iui ik ben trouwens nog niet ongi, 15 dagen na pregnyl. Meestal 16e dag...dus morgen is het Dday.... net met baas gesproken, krijg meer ruimte om tot rust te komen na zhuisbezoeken...das wel fijn gr bengel
Heej bengel... lekker joh, dat je baas zo met je meegaant is. Ik heb nog steeds goede hoop voor morgen! Duim nog steeds voor je meis! Je verdiend/t* het! (*doorhalen wat niet van toepassing is) KuZzz
hoi wen, het is verdient, met een d is voltooid d.w. en dat gebruik je bij heb het verdiend (vul in met werkwoord lopen:, je schrijft meid je verdient het: meid je loopt het, je hoort een t, in het hele werkwoord (verdienen) zit geen d, dus wordt het een t. zat er inhet hele werkwoord wel een d, b.v worden, dan is het wordt met dt, want je hoort een t in lopen en er zit al een d in het hele werkwoord. ooh.volgens mij is dit moeilijk beschreven hahahah