bengeltje we gaan samen de volgende ronde naar de andere kant! en we nemen er nog een paar met ons mee deal?
DEAL! echt wel mag donderdag alweer beginnen met de provera, en die hoef ik 7 dagen te slikken, dus de 2e week van febr mag ik weer beginnen te spuiten...YES YES..weer verder. tim is jarig vandaag...stiekum wel een domper voor me...droom om voor zijn 30e zwanger te zijn..maar ja ..je verlegt grenzen gemakkelijk hoor..
Bengel gefeliciteerd met Tim. Fijn dat je vrij snel weer kunt starten met spuiten. Go for it! De aanhouder wint en dat zijn JULLIE. liefs vruchtje
heee meiden volgens mij ben ik ongesteld aan het worden.. maar dan wel anders dan anders.. normaal als ik plas zit de hele wc pot vol rood, nu bij afvegen. meteen denk ik dan:kan het ook zo zijn dat ik een andere ongesteldheid krijg, omdat ik geen eisprong heb gehad? Want daarvoor moest ik al stoppen, maar dokter dacht dat ik vanzelf ongi moest worden, omdat ik heel dik slijmvlies had 11mm... t kan natuurlijk ook doorzetten, ga maar afspraak maken voor vrijdag...ik hoop echt dat het doorzet, scheelt me 7 dagen provera, en vandaag is pas 5 dagen na het afbreken van de cyclus..dan gaat t een x wat sneller he.. weet iem. dat w.b. ongesteldheid?
Bengel, ik had dit verschijnsel, maar dan precies andersom! Ik had steeds heel weinig bloedverlies maar bij de 1e ICSI -poging en 2e ICSI -poging veel en helder bloed : Ik denk ook door invloed van hormonen. Raar he Ik denk dat hormonen veel met je lijf doen. Soms remmen ze af en soms maken ze het juist heviger. Ik kan je niet echt helpen met de antwoorden maar denk dat het daaraan ligt. Groetjes Scat
inmiddels contact met dokter gehad: dit is een ovulatie bloeding! tja ik had heel erg buikpijn, en er zijn waarschijnljik minimaal 4 eitjes gesprongen..dussssssssssssss nog niet ongi..moet donderdag beginnen met provera..zucht..t was t emooi om waar te zijn..
Toch klinkt je verhaal een beetje als dat van mij Bengel. Ik had toen ook 4 eitjes, ook wachten op eigen eisprong, beetje bloed ineens....niet echt heftig. Daarna bleek dat niet alle eitjes gesprongen waren, dmv echo's, toen kreeg ik ineens 1 week later ofzo heel veel slijm, als bij een eisprong en een pukkel, toen had ik ineens een ei, helemaal rare timing, maar wel een spontane. dus hou het goed in de gaten! Ik heb even voor je terug gezocht. blz. 549-572 en verder van "clomid topic". Wil je geen valse hoop geven hoor, maar wie weet.... x
ja shaartje ik weet dit nog van jou.. maar hier zal wel niet, want we moeten en hebben veilig gevreeen..jammer genoeg.. ik hoop 1 ding:dat als ik ongi is alles weg is..ze gaf aan dat het kán dat ik dan toch nog cystes heb en dan een maand wacthen, weer provera en dan weer kijken zelf denk ik van niet..in nov had ik ook zoiets, en was t ook weg.. maar toch..ben op het moment zo onzeker en bang...
Maar door mijn ongi was ook niet alles weg...had cystes, alleen was er toch een ei, waarvan ze dachten dat het een cyste was, moest dus ook stoppen/mocht niet verder. Wij hadden ook veilig gevreeen. Toen een week later was er een doorzet ei! Hou je lichaam goed in de gaten, slijm enzo. Je weet nooit. Anders een maandje rust en met frisse moed weer verder. Jij krijgt een prinselijk kind! Je moet zo lang wachten en wordt zo op de proef gesteld. Je bent echt heel dichtbij! Volhouden hoor! Denk aan je. x
dank je shaartje...lief dat je aan me denkt. ik heb zelf ook het gevoel dat ik 'dichtbij'zit....heb ik na al mijn inzet, energie, dompers en doorzettingsvermogen wel 'verdiend', zoals alle anderen overigens hoor! ik ben nu aan het wachen dat ik ongi wordt, want de bloeding was geen ongi........................
shaartje, ik lees nu pas dat ze niet allemaal gesprongen waren...wat gek eigenlijk he.... bloedinkje is over...dus echt een ovubloeidng...jammer...hmmm ik wil gewoon zsm verder... hoestie met patje? (ik lees 1e ronde clomid niet zoveel meer, zoveel nieuwe bij..kan ik niet bijhouden)
met patje alles goed hoor, nog geen ongie hier, hoop dat het zsm komt wil namelijk starten met mn cocktailtjes. gisteren overigens de laatste pil provera geslikt. weet nu niet wanneer ik ongie ga worden, mn natuurlijke nod is volgende week donderdag, maar wanneer het nu komt met die provera weet ik niet precies. maar wat maf dat je een ovu bloeding had. dat lijkt me echt een hele rare gewaarwording eigenlijk. nu maar hopen dat we snel ongie worden, en samen lekker naar de andere kant kunnen toch?
Een ovulatiebloeding! Zo leer ik nog eens wat, daarhad ik nog niet eerder van gehoord. Dus nu is er een eitje geweest ? Groetjes Scat
inmiddels heb ik vrijdag nog een ovulatie bloeding gehad (tja meerdere eitjes he)..en het lijkt er op dat ik ongi ga worden..voel het aan alles, en ik zie er wit en pips uit zegt iedereen, en dat is meestal voordat ik ongi ben..ik denk...donderdag ongi! (op sterfdag oma).... gisteren fijn naar ulft geweest, naar een groothandel voor woonaccesoires, kon ik me flink uitleven op mijn hobby, mijn huisje inrichten.. vandaag gepoetst, zolder leeg: 2 p. bed krijgt tims zusje, en wij zetten er een 1p voor terug...wat moeten wij met een 2p op zolder, nu is ie weer lekker ruim en leeg.. morgen ook spannende dag: tim had nl ontslag genomen omdat hij ergens anders is aangenomen, maar ze willen hem echt niet kwijt...ze willen alles doen voor hem, financieel komen we er wel uit zeiden ze, en meteen vast contract, loopbaanplanning op papier enz enz. Dus tim twijfelt nu...toen heb ik gezegd, bij twijfel niks veranderen, nu weet je wat je hebt..dus ik denk dat ie bij huidige baan blijft maar dan beter looon enz enz. Wel een dikke compliment voor tim toch? hij heeft vrijdag jl 4 uur met baas gepraat, die was zooooo van de wap..
Lees nu net je eerste pagina (heb je ook een pb tje gestuurd) mijn verhaal begint op die van jou te lijken. Hoe verklaart jouw Gyn, wel pregnyl maar geen ongi? Doseren is bij mij ook zo lastig en ik heb ook al een cyste gehad net als jij. Volgens mij kwam dat omdat ik niet ongi werd!
hoi LInda volgens mij als de progersteron waarde te laag is wordt je niet ongi...dus mogelijk was het geen 'goed' ei dan dat je niet ongi werd, wel gesprongen maar niet 'goed'......balen he... ik had het in augustus, dacht echt dat het raak was...en dan pats boem niks...maar...misschein dat je het wel bent ...t is nog niet over..ik duim voor je Inmiddels heb ik de laatste provera ingenomen en schat vrijdag ongesteld te worden...maandag uitgangsecho en hopen dat alles schoon is zodat ik verder kan.....ik laat er en weekend schotland voor schieten! zou met buurmama en buurpapa gaan naar kennissen van ons beiden, maar we wllen zhuis nergens voor laten schieten.
De keren dat progesteron is gecheckt was dit goed, nu heb ik geen bloed laten prikken. Zul je net zien!Baarmoederslijm is ook altijd goed. Morgen wordt het dus 50/50 of een slecht ei of goed nieuws, ben bang voor het eerste! Jeetje zeg, ja moeilijk is dat altijd met die plannen, wij willen steeds naar Brussel naar een vriend van ons maar ik wil niks afzeggen mbt het ziekenhuis, soms wordt ik er gestoord van, het lijkt nergens anders meer over te gaan hoeveel afleiding we ook zoeken. Succes en ik duim voor je ongi hihi, we houden elkaar wel via jouw topic in de gaten! Verder schrijf ik veel bij pco.
hoi linda ik leees veel bij PCO en 1e ronde clomid, maar zooooveel nieuwe lingen, dat ik het niet goed bij kan houden..dan lezen we gewoon hier over elkaat goed.. succes, ik duim voor je morgen hoor!