Bengels update

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bengel, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

hmmmmm verlies al 2 weken beetje bloed ivm ovulatie bloeding..t wordt nu wat meer,z elfs bij plassen zie ik bloed in wc..hopen dath et doorzet..
    er is me nl verteld dat er een kans is dat als ik ongi ben, en toch nog cystes over kunnen blijven..dus ik hoop op een goede ongi, dat maakt de kans op cystes kleiner..

2. bengel

bengel Niet meer actief

wat zal ik nu doen?

ik denk dat ik ongesteld ben..ik bloed, verlies slijm...t is niet veel, maar ook niet weinig..
    zal ik bellen voor morgen een uitgangsecho, of voor maandag (dus dag 2 of dag 5)...maandag voor het geval dat het meer word en dat ik zekers schoon ben....
    ikw eet t niet, ben zo bang dat ik dus te horen krijg dat ik nog een maand wachten moet..

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    bengel meis, het zit je geloof ik niet mee he deze keer. ik denk dat je moet doen wat je zelf het beste lijkt. als je denkt dat je beter op dag 5 heen kan gaan moet je dat doen. maar je kan natuurlijk ook bellen en vragen wat het beste is.

4. bengel

bengel Niet meer actief

hoi Patje

ik ga morgen, en als nodig is ook maandag.
    bloed inmiddels meer, heb alleen nog geen buikpijntjes enz. maar ja t is ook geen echte ongi he, middels provera..

willen jullie aub aub [-o< dat ik geen cystes heb ofzo anders wordt het weer een maand uitgesteld...

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    nee een echte ongie is het inderdaad niet met provera, daar ben ik ook achter.. ik zal heel hard voor je duimen dat er geen cystes zitten. want jij en ik, plus nog een paar moeten echt over naar de andere kant hoor.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nou Bengel zit dus in precies het zelfde schuitje:

Gisteren naar het ziekenhuis geweest:

Helaas had ik gelijk, er is niks gebeurd de drie follikels zijn waarschijnlijk lege eiblaasjes geweest, want ze waren nog steeds te zien. Hoewel ik het verwacht had was het toch een klap, ik had ook een andere arts en dat is echt een K&^&^twijf, die brengt de informatie zo lekker emotieloos, alsof ik nu niet voor niks drie weken heb lopen hopen (op niks).

Nu dus aan de orgametril (ongeveer het zelfde als provera) en dan maar hopen dat het straks weer rustig is zodat ik verder mag met spuiten. Moet zeggen we worden er wel moedeloos van, het creeeren van eitjes is al een kwestie van elke keer geluk hebben en dan lijkt het erop en dan kan het dus zijn dat het niks is.

Er komen nu diverse vragen in ons op, wat nu als we wel voor IUI waren gegaan, dat was dus ook allemaal voor niks geweest, telt het dan mee?We willen dus ook binnenkort een voortgangsgesprek en in ieder geval elke keer bloedtesten na de eisprong want volgens mij kunnen ze dat dan na een week zien.

Had ik dus toch gelijk, de volgende keer laat ik me niet afschepen

7. bengel

bengel Niet meer actief

shit he linda...ik was er al bang voor, dikke knuf....

duim je voor me dat ik een goede uitgangsecho heb? wan tik ben er een beetje bang voor.

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ben al de hele ochtend aan het duimen!

A.s. donderdag heb ik nog even gesprek met een arts over hoe nu verder, wil nml wel dat het echt rustig is voordat ik weer spuit.

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    bengel ik duim ook voor je! hoe laat moet je eigenlijk?

10. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Bengel, hoe is het nu met je :(:
    Groetjes Scat ;) ;)

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ja dat vroeg ik me eigenlijk ook al af! waar ben je?

12. bengel

bengel Niet meer actief

hello dinnetjes

sorry sorry...pc was kapot...dit is dus een nieuwe waar ik achter typ...
    ALLES IS GOED! geen cystes, slijm mooi dun..
    ben gisteren dus alweer begonnen met de 1e prik Op valentijnsdag 1e FM>>

ben helemaal happy dat ik beginnen mocht!

13. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ooohhhh gelukkig was alles goed! dus je bent helemaal schoon? ik moet ook op valentijnsdag voor de eerste fm! hoe laat moet jij? spannend dit kan toch bijna niet meer missen he?

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    bengel wat fijn ik duim voor een mooie ronde!

zelf vandaag laatste orgametril en dan wachten op ongi, dit keer ben ik wat minder ongeduldig, als de eiblaasjes maar weg zijn tenslotte, wel donderdag nog even gesprek met de arts, hopelijk wordt ik daarvan weer een beetje positief!

15. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

super meid! Wat heerlijk dat het goed zat en dat je op zo'n symbolische dag zo'n belangrijke behandeling krijgt! :-D

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gelukkig kon je weer wat van je laten horen :). Succes met de 1e fm donderdag.

liefs vruchtje

17. bengel

bengel Niet meer actief

inmiddels alweer 3 spuiten verder, en 1 blauw plekje, maar goed doel he

gisteren is buuf bevallen van zoon tycho...leuke naam he...

18. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Aan het spuiten geslagen lees ik en een hele mooie dag
    voor de 1e follikelmeting :D Ik :thumup:
    Groetjes Scat ;) ;)

19. bengel

bengel Niet meer actief

dank je scat..
    hoestie met jou eigenlijk? spannende dagen of niet?

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nog twee nachtjes spannend!

Deel Deze Pagina