Bengels update

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bengel, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

FM1: bmslijmvlies 8,8
    geen eitje boven de 10 mm..
    alweer bloed geprikt en wordt strax gebeld hoe en wat...de ellende begint weer hoor..zucht..doe mij maar ivf, veel eitjes lukt me beter dan 1 of 2

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    kan alleen maar denken: shit, ga je nu IE ophogen

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

jeetje wat een geklooi weer! Hoop niet voor je dat het weer zo'n gezoek wordt... sterkte meid! En ga je nu idd je IE ophogen? Wel erg mooi bmslijm! Volgens mijn arts is boven de 8 mm ideaal voor een innesteling! Maar ja, heb je niet veel aan zonder ei natuurlijk.... :(

4. bengel

bengel Niet meer actief

hoi linda

ze heeft net gebeld, oestradiol was 323, laag dus..maar ik mag nog niet ophogen, maandag terug...vandaag is 'pas' dag 9...
    maar ik krijg er inmiddels zoooo de balen van he...dit had allemaal goed en leuk moeten zijn, zwanger worden, nou dat is het dus niet meer..
    Soms..heelsoms, ben ik zo boos en verdrietig, dat ik zoiets heb, weet je wat ik stop er mee..

maandag dus terug..ben benieuwd....

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    bengel meis, we kunnen elkaar een hand geven. ik heb het zelfde verhaaltje, bm slijm ook hetzelfde alleen geen eitjes.... moet maandag weer terug. hihi dat word nog wat met ons.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jeetje wat ontzettend rot weer zeg bengel (voor jou natuurlijk ook patje). Ik kan me voorstellen dat het 'zwanger worden' zo niet leuk meer is. Ik ken dat wel. Succes meid en op naar maandag hoop dat je dat beter nieuws krijgt.

liefs vruchtje

7. bengel

bengel Niet meer actief

makkie:

bm slijm is bij mij dus ALTIJD boven de 8 mm, schommelt tussen 8 en 10,5 mm...maar die I*&^%^*&*^&*eitjes he.

he patje, shit jij ook al, welke dat was het voor jou, mij dag 9..tim zei nog tegen mij: denk eraan, het is vroeg in de cyclus. PLUS had ik de andere kamer waar een oud echo apparaat staat, en tja een meetafwijking van 1 mm is snel gemaakt...ik had er 1 van plm 9,5 mm...dus ik zat er wel vlak bij.
    Weet je wat PATJE: maandag hebben we er 'gewoon' 1 tussen de 10 en 13 mm goed?

Gisteren was ik echt down, dacht echt ik stop er maar mee....
    eind maart eva gesprek...dan vraag ik wel hoe lang ik nog moet volhouden tot ivf, vorige eva was eind december, en tot nu toe is er niks goeds gebeurd, : overstimulatie, geen/moeilijke groei follikes enz enz.

vruchtje: KUT gevoel he....

zucht we gaan maar door...ben (nog) niet uitbehandeld, dus moet nog kunnen ..

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    pppfff herken het zo bengel! in september hebben we besloten voor IUI te gaan en we hebben nog geen poging kunnen doen! Hou je taai meis, voor ons is het kansen creeeren een groot probleem, onze kansen gaan komen!

9. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    He bengel, wat een tegenvaller :(
    Ik had zo gehoopt dat het nu goedging :(
    Heel veel sterkte en ik hoop dat het nu allemaal
    eens wat beter gaat verlopen.
    Groetjes Scat ;) ;)

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hé Bengel

Morgen krijg je weer een echo toch? Hoop en duim voor jou voor mooie ei(tjes) in ieder geval boven de 10 mm.

Liefs vruchtje

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    bengel meis, morgen is het weer zover. ik hoop dat er bij jou wel wat zal zitten. heb voor mezelf geen goede hoop, van het weekend leek ik wel ongesteld zo erg bloedde ik... morgen weten we meer! succes en hopen op een goed ei! of 2 ;)

12. bengel

bengel Niet meer actief

zo hier ben ik weer..pc thuis doet het nog steeds niet goed, dus maar effe op werk:
    be net geweest:
    bm slijm 9mm
    en wel 2 eitjes van 10,5...
    ben beetje sarcastisch, want hij is wel 1 mm gegroeid..hmmm.
    wel weer bloed geprikt en strax weet ik of ik weer moet ophogen...stom he, dan kom ik uit op de dosering die vorige maand 6 eitjes opleverde....
    ben het echt zat, tim ook die had gisteren een uitbarsting, niks kon hem interesseren, hij wil maar 1 ding (en tja, die kan ik hem dus niet zo gemakkelijk geven)

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mmm bengel helaas erg herkenbaar, ik blijf duimen!

Bij mij is de ongi weg, nu nog wel bruin :confused: nooit gehad, nouja misschien zet het nog door, in ieder geval woe gesprek, zien we dan wel weer verder.

14. bengel

bengel Niet meer actief

succes linda

hopen dat het bij jou ook een x wat beter gaat he

15. bengel

bengel Niet meer actief

ben net gebeld, hormoonwaarde is laag, maar mag toch nog niet ophogen, omdat ik vorige maand met 1 dosering hoger dan ik nu spuit uit de bocht gevlogen ben en overstimulatie had. (terwijl die maand er voor ik 3 doseringen hoger had dan nu en toen moeizaam een eitje kreeg met 100 en nu dus 75 IE)...zuch...ben t echt zat...zeur ben ik he...

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ooohh bengel, ook nog niet zulk goed nieuws lees ik! het is echt wat met ons he? wanneer moet je nu weer heen voor een echo? zal zo ff mijn verhaal in mn eigen topic zetten...

17. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Je bent geen zeur hoor meis, dit is echt goed te begrijpen, iedere keer weer minder leuke of simpelweg rotnieuwtjes, of dat het NET niet is wat je had gehoopt of verwacht...dat is niet zo gemakkelijk hoor!

18. bengel

bengel Niet meer actief

hoi patje

ik moet donderdag ochtend weer..en als het dán niet/onvoldoende gegroeid is, mag ik ophogen....naar die 75+ die vorige maand follikels gaf, maar die maand ervoor helemal niks...

ik heb me weer bijeengeraapt en we gaan er weer voor, maar....t mag nu wel eens gaan meezitten he....

succes allen!

19. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Succes lieve Bengel!
    Ik blijf je volgen hoor en aan je denken.
    Zet m op!

20. bengel

bengel Niet meer actief

thanx shaar..soms zakt moed diep in schoenen..maar ik houd vol!

Deel Deze Pagina