Ik heb het gezien en vind sommige stukken wel grappig maar sommige ook heel flauw zoals die op het reisbureau.
Ik heb me kapot gelachen Vooral die vrouw die voor kroop bij de pinautomaat en zei de moeder van frits sissing te zijn... en gewoon stug blijven staan, ha,ha.. Die kop van die vent... geweldig!
ik vond het niet echt geweldig... qua stukjes op zich wel, maar hoe het in elk elkaar gezet is... mwah... Daar moest ik wel heel erg aan wennen ...
Dat in t reisbureau was idd wel flauw...maar heb me rot gelachen om bijvoorbeeld die oma die zat te bellen en al begon dat ze vanavond niet naar Zumba ging
Die ene met die pillen, hash voor 50 euro. Vond ik echt keigoed, lag in een deuk. Sommige andere dingen kwamen wel wat nep over alsof die mensen die camera konden zien enzo. Maar zekers een leuk nieuw progam!
Is al een topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/226265-benidorm-bastards.html Vind het wel lachen Ik hou er wel van!!
Aaaah wat een muts ben ik ook, ik dacht dat het om 10 uur kwam, was om half 9 thuis....net gemist dus. Hopelijk wordt het herhaald van de week!