knap, datie er zo open over is geweest, en op tijd aan de bel heeft getrokken.....en hij heeft zo,n lief koppie..had t niet achter hem gezocht, maar er zijn wel meer mensen van wie ik dacht dat ze zoiets niet deden...
mm kweet niet geloof ik niet zo, volgens mij publiciteitsstunt of wil van zijn brave imago af. kan het mis hebben natuurlijk
goed dat hij de stap heeft genomen. en er openlijk vooruit is gekomen. in het interview was hij blij dat hij het bekend heeft gemaakt zodat het niet langer zijn geheim meer is. petje af voor hem. misschien kan hij een voorbeeld zijn voor anderen. zodat mensen die ook met het probleem rond lopen ook de stap gaan nemen.
jeetje ik wist ook niet wat ik hoorde!... Maar ik vind het super stoer van em dat ie er gewoon eerlijk voor uit komt en z'n probleem aangepakt heeft!Een voorbeeld voor heel veel andere jongeren!
oh die arme fan van 'fans' nee sorry, een flauwe grap, maar dat is het eerste waar ik aan moest denken.
dat dacht ik ook meteen haha, die vrouw bleef hem achtervolgen in zijn slaap ben ik bang.. zou dan ook spontaan aan de drugs gaan denk ik.
vindt het knap dat het eerlijk zegt. en zeer knap dat hij zelf de keuzen heeft gemaakt ik kap er mee.en zoek hulp
Whahahaha, ja, ik zag toen ook in zo'n docu een moeder die echt obsessief fan was en haar dochter ook zo pushte, vre-se-lijk! Maarrrrr ik vind Thomas zo leuk!!!! En een braaf jochie is ie volgens mij helemaal niet! Ik vind het wel een deugnietje eigenlijk
Weet je, zodra ik hoorde dat Thomas eigenlijk Giel heette was ik meteen verliefd op de naam (misschien dat ik daarom Thomas leuk vind ) maar het werd een dochter! Waar zie je hem lopen dan?
Woon in enschede, hij in haaksbergen dat is nog geen 5 min rijden hier vandaan. Dus hij loopt hier regelmatig in het centrum en ik ga ook wel eens winkelen in haaksbergen. Ook komt hij regelmatig bij het shoarma restaurant hier in de buurt en wij komen daar ook wel regelmatig wat eten!...