Dag meiden, Ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag! 4 maanden geleden ben ik bevallen van een gezonde zoon. Ik heb een knip gehad en ben dus ook gehecht. 5 dagen na de bevalling mochten de hechtingen eruit. Het ziet er van onder toch best "vreemd" uit. Het lijkt alsof het net iets verder gehecht moest worden, het is dus op 1 plek open en daar zie ik ook iets zitten. De ingang lijkt wel geblokkeerd door iets. Ik heb geen idee wat het is en of het normaal is en vraag me dus ook echt af hoe ik straks weer sex moet hebben. Ik zie helemaal niet echt een duidelijk gat..... Ik heb er helemaal geen last van en het doet geen pijn. Maar zijn er meer meiden die dit ook hebben (gehad)? Of is het gewoon nog de tijd nodig om weer bij te trekken van onderen? Bedankt! X Tirza
kun je niet gewoon bij jezelf voelen klinkt mischien raar maar t is wel je eigen vagina en ik zou dan ook willen weten of het nog wel of niet toegangbaar is. mirell
Ik zou inderdaad ook even zelf voorzichtig voelen als je dat al niet gedaan hebt. Heb er zelf geen ervaring mee. Ben bevalling via een keizersnede. Anders misschien een deskundige laten kijken?
Tirza, Ik ben 21 september jl. bevallen en ik heb dus ook het idee dat er iets veranderd is. Nu is het zo dat ik het nooit zo bestudeerd heb, maar het lijkt net inderdaad of je de baarmoedermond ziet zitten. Overigens kan ik wel gewoon tampons gebruiken en de sex gaat ook goed. Heb dus geen verschijnselen van een baarmoederverzakking. Maar je moet het geloof ik ook de tijd geven om weer in shape te komen! Hoop dat ik je een beetje heb gerustgesteld. groetjes Nelleke
Wat je beschrijft zou mijn verhaal kunnen zijn. Ik denk dus dat het normaal is. Ik heb laatst een uitstrijkje laten maken en toen heeft de doktersassistente er niets over gezegd. Ik neem an dat ze dat wel zou doen als er iets vreemds te zien was.