Nog een ontzwanger kwaaltje?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sneeuwwitje, 31 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

12 aug 2008
    308
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik vraag me af of jullie na jullie bevalling 's nachts ook meer zweten dan voorheen?
    Soms wordt ik drijfnat van het zweet wakker. Ik heb het idee dat dit een hormonen ding is, omdat alles nog steeds een beetje van slag is.

Is dit wederom weer een ontzwanger kwaaltje? (Ik geloof dat ik ze nu bijna allemaal heb ;) )

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Denk t idd wel. Ikzelf zweette voorheen nooit en nu? bah en t ruikt ook nog, ondanks dat ik het goed bijhoud, heb al van alles geprobeert maar níks helpt. :(

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier helaas hetzelfde als bij patroes... denk dus inderdaad dat het erbij hoort... :rolleyes: (grrr...)

4. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Hier ook! Ik ben bang dat niet meer over gaat. Sinds ik odorex gebuikt is het wel een stuk minder gelukkig.

5. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Hier ook ontzettend zweten bah

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ja, helaas wel ja.. had er nooit een last van en nu :(

7. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Heb ik ook...... :(

8. Secretstar

Secretstar Actief lid

Ik had het eigenlijk alleen de eerste nachten, nu niet meer ;)

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ja, hoort erbij ;) En inderdaad, het stinkt ook meer dan normaal...Je zult merken dat het in de loop van de tijd minder wordt en weer verdwijnt. Kan best even duren hoor, denk dat het bij mij iets meer dan een jaar heeft geduurt voordat het weer helemaal over was..

10. BoBam

BoBam Niet meer actief

Ik heb er ook last van gehad maar nu gelukkig niet meer!

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Had er ook last van, nu niet meer. Volgens de kraamzorg komt het omdat je het extra vocht dat je tijdens je zwangerschap hebt opgebouwd, kwijt moet.

12. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

yep hier ook zo'n zwetert ! Wordt 's nachts helemaal klam wakker om een flesje te gaan maken. En dat is echt koud als je net je warme bedje uitkomt !

13. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik zweet niet echt veel meer, maar 't stinkt wel veel meer. Bah, echt zo'n vieze zweetlucht en ik kan er niks aan doen! Eerder droeg ik een truitje wel langer dan een dag, maar nu ben ik 't na een ochtendje vaak al zat. Heel vervelend.

Volgende week ga ik weer aan 't werk (voortgezet onderwijs) dus moet m'n deo dan maar in de buurt houden, anders weet ik wel wat voor verhalen er gaan ;)

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Dat zou best kunnen kloppen, want ik heb er helemaal geen last van gehad, maar ik hield ook geen extra vocht vast tijdens m'n zwangerschap :).

Deel Deze Pagina