Hoi allemaal, Ik vraag me af of jullie na jullie bevalling 's nachts ook meer zweten dan voorheen? Soms wordt ik drijfnat van het zweet wakker. Ik heb het idee dat dit een hormonen ding is, omdat alles nog steeds een beetje van slag is. Is dit wederom weer een ontzwanger kwaaltje? (Ik geloof dat ik ze nu bijna allemaal heb )
Denk t idd wel. Ikzelf zweette voorheen nooit en nu? bah en t ruikt ook nog, ondanks dat ik het goed bijhoud, heb al van alles geprobeert maar níks helpt.
Hier ook! Ik ben bang dat niet meer over gaat. Sinds ik odorex gebuikt is het wel een stuk minder gelukkig.
Ja, hoort erbij En inderdaad, het stinkt ook meer dan normaal...Je zult merken dat het in de loop van de tijd minder wordt en weer verdwijnt. Kan best even duren hoor, denk dat het bij mij iets meer dan een jaar heeft geduurt voordat het weer helemaal over was..
Had er ook last van, nu niet meer. Volgens de kraamzorg komt het omdat je het extra vocht dat je tijdens je zwangerschap hebt opgebouwd, kwijt moet.
yep hier ook zo'n zwetert ! Wordt 's nachts helemaal klam wakker om een flesje te gaan maken. En dat is echt koud als je net je warme bedje uitkomt !
Ik zweet niet echt veel meer, maar 't stinkt wel veel meer. Bah, echt zo'n vieze zweetlucht en ik kan er niks aan doen! Eerder droeg ik een truitje wel langer dan een dag, maar nu ben ik 't na een ochtendje vaak al zat. Heel vervelend. Volgende week ga ik weer aan 't werk (voortgezet onderwijs) dus moet m'n deo dan maar in de buurt houden, anders weet ik wel wat voor verhalen er gaan
Dat zou best kunnen kloppen, want ik heb er helemaal geen last van gehad, maar ik hield ook geen extra vocht vast tijdens m'n zwangerschap .