Zijn jullie ook allemaal zo benieuwd hoe de kleintjes eruit zien?ik word met de dag nieuwschieriger wat voor kleur haar zou ze hebben,ogen etc..ik word ook met de dag zenuwachtiger wat met allemaal te wachten staat qua moederschap is ons eerste kindje!hoe zal de bevalling gaan en hoe zou het met Ml gaan tijdens de bevalling..
Ja dat heb ik ookvriend zwart haar, bruine ogen. En ik blond blauwe ogen. Wat zal er inderdaad uitkomen. T' is maar goed dat ik een hoop geduld heb, want duurt nog wel een tijdje voor dat ie er is .
Heb ik ook hoor, de meeste hebben dit wel denk ik Wij hebben beide bruin haar, ik zo donker dat het haast zwart is, ik hoop alleen stiekem dat het mijn oogkleur zal hebben (groen/grijs met geel/bruine vlekjes erin) ipv van partner (bruin) maar goed, kan elke kant op, komt ie er dadelijk met knal blauwe ogen en blond haar uit wat misschien niet meer veranderd (wat ook niet erg zal zijn hoor)
Had ik ook heel erg! Hoe zou ze eruit zien, haar neusje, haar oogjes, wat voor kleur haartjes zou ze hebben en hoeveel, het totaalplaatje . Ook naar de ervaring van de bevalling, het eerste moment. Vond het ook heel erg bijzonder en word nog enotioneel als ik die foto's terugzie.
Ik ben ook zoooooo benieuwd. Ga er helemaal vanuit dat ze op mij lijkt (bruin haar), maar mijn man had blonde haren bij zijn geboorte, nu is het ook echt bruin van kleur. Dus het kan zomaar een blond meisje worden
ik herken het.. ik ben ook echt heeeel nieuwsgierig. ik vond het wel heel leuk met de 20 weken echo dat ze tegen ons zei moet je kijken wat een mooie lippen jullie jongetje heeft en hoe vol die lippen zijn. En echt je kon het heel duidelijk zien. Ook een klein wipneusje.. zoo lief! Ik ben oorspronkelijk blond en blauwe ogen en mijn man bruin haar met bruine ogen... tsjaaaa.. spannend.. hihi
Ik wacht met moeite tot 1 februari, in de hoop op de 3D echo een glimp van ons meisje op te mogen vangen
ik ben vooral benieuwd of beeb op grote zus lijkt...op de 3d echo was het echt een kopie van grote zus, haar 3d echo's ernaast gelegd en je zag gewoon geen verschil. Dus ben idd reuze benieuwd.
Ik ben ook super nieuwsgierig! Mn vriend heeft donker bruin tot zwart haar en bruine ogen, en ik donker blond en blauwe ogen... Maar denk dat de gene van vriendlief het gaan winnen Ben zelfs een soort van zenuwachtig voor het eerste moment samen... Kan het me gewoon nog niet zo goed voorstellen om over een paar weken ons kleintje vast te kunnen houden
Ik ben ook zo benieuwd!realiseer je wel dat de oogkleur van onze baby's de eerste maanden nog kunnen veranderen. De oogkleur is pas bij 1 jaar oud defenitief de kleur die het blijft
Hier ook erg nieuwsgierig naar hoe ons dochtertje eruit zou zien mijn man heeft bruine ogen en zwart/bruine haren en ik heb groen/grijze ogen en heb rood haar maar denk dat manlief wint met zijn genen haha denk niet dat ze ook rode haren zou krijgen maar tis afwachten nig fftjes spannendddddd
Hier ook al moet ik nog maar 32 weken hihi. Man en ik hebben beide donker haar en bruine ogen en onze zoon heeft blond haar en blauwe ogen (van zijn oom) dus ik ben benieuwd of obs tweede kindje op ons lijkt of op zijn/hasr broer
Wij hebben het ultieme verrassingsei, helaas zitten mijn genen er niet bij en de donor is anoniem. We zijn dus heel benieuwd naar hoe de baby er uitziet!
Ik ben nu ook echt zenuwachtig voor de bevalling, maar ook heel nieuwsgierig natuurlijk hoe mn meisje eruit ziet! Kan niet meer wachten
Ik bennook super bejieuwd naar hoebze eruit gaat zien.. Vl heeft groen/blauwe ogen..en blonde haren bij de geboorte..(maar hijs vrij donker hij is hals surinaams). En ik heb bruinnhaar en bruine ogen.. ikndenk wel dat ze mijn kleur haar krijgt.. en ook stijl zal zijn.. haar ogen ben ik heel benieuwd naar... Ook de bevalling lijkt me weer super spannend...komt steeds dichterbij.
Hier ook super nieuwsgierig! Manlief heeft een flinke kop krullen dus ik ben eigenlijk benieuwd of ze straks ook krullen krijgt. Verder allebei blauwe ogen en blond dus dat denk ik. Verder idd het totaalplaatje.. Hoe mooi zou ze zijn?!