Ik ben al een tijdje op zoek naar leuke zwangerschapskleding,en dan bedoel ik kleding met bijv een tekst. Op mijn werk was ooit een meid die zwanger was,en altijd van die leuke shirtjes of truien aan had met teksten zoals bijv: mamma's angel, made in love...enz. Ik noem maar wat,waren er natuurlijk nog veel meer maar ik weet niet waar ze ze vandaan haalde,ik heb heel intenet inmiddels gehad geloof ik,maar helaas zonder resultaat.... Iemand hier misschien de gouden tip? Alvast bedankt voor de moeite! Liefs Mickey.
wat mijn vriendin heeft gedaan is gewoon leuke truitjes gekocht en dan die banden met die tekst gekocht die kun je vinden op www.buikbanden.com
O ik heb laatst ergens een site gezien waar ze idd dat soort shirts verkopen, zal eens kijken of ik m kan vinden http://www.supermom.nl/categorie/16/webshop/
Syboena: Ja die banden heb ik al,inderdaad erg leuk! Maar van de zomer lijkt het me zo warm om met zo'n band om je buik te lopen vandaar dat ik eigenlijk wel graag een paar shirtjes had met tekst...maar bedankt voor je snelle reactie! Liefs Mickey.
Yes wendelaa,dankjewel wat een leuke site,ik ga meteen eens even uitgebreid snuffelen! Dankjewel meid! Liefs Mickey.
ik heb een shirt van funmum (baby under construction) en een van mamalicious (it started with a kiss) die ken je gewoon bestellen op de site van het merk en dan hebben ze vaak ook nog andere merken.