Nou heel simpel. Er waren al zoveel namen bezet dus ik typte het eerste wat ik zag: een waxinelichtje.
Toen ik vroeger nog fanatiek gamer was, was mijn game naam mijn eigen naam achterstevoren. De eerste 3 letters waren eki en zo werd ik dus ook door iedereen genoemd
Ik zocht een naam die ik op andere forums niet heb anders word ik herkend ofzo. En ik was of ben eigenlijk nog steeds nogal fan van The Rolling Stones. Die hebben een nummer dat heet Stray cat blues. Dus ik dacht StrayCat is wel een leuke naam. En je hebt ook de band The Straycats (oude band van vroeger). Die vind ik ook erg leuk. En ja ik heb 2 katten. Dus de keuze was snel gemaakt voor een forumnaam
Ik vind Pumbaa gewoon een superleuk zwijn...en tja hakuna matata past wel een beetje bij mijn levensstijl
Joie de vivre betekent "levensvreugde". Het klinkt lekker, betekent iets moois voor mij elke dag (proberen te) genieten.
a2cmieux = a deux c'est mieux komt uit het Frans en betekend "met 2 is het beter". Dat komt door de zwangerschap, toen deden baby en ik alles gezellig met zijn 2tjes.
Nacho was de werknaam van ons zoontje destijds in mijn buik. Die naam paste goed bij zijn grote broer de chihuahua. Inmiddels is ons zoontje de grote broer van de chihuahua geworden