De naam van mijn oudste dochtertje Féline, en bij mijn start op zp was ze net 1 jaar dus nog een klein meisje. Vandaar KleineFee
Ik ben hier nieuw en had vroeger op een ander forum altijd Lentekriebels als naam, vind het een leuk woord. Maar kom er dus nu pas achter dat Lentekriebel hier ook al bestaat... Oeps.
gewoon mijn (afgekorte) naam omgedraaid en er een 4 voor mijn kindjes , of iig bijna 4 kindjes vorige nickname was de troetelnaam die ik voor mijn vriend gebruikte en geboortejaar erachter hahah
Haha, ik ben (half) Engels en kreeg altijd te horen dat ik zo "bubbly" ben ... en baby, tja... ik wilde graag een baby
Ik had eerst mijn naam zonder klinkers maar ik was niet meer anoniem dus ik wilde iets nieuws. Heel lang zitten denken tot ik (ik keek the bold) Ridge hoorde praten tegen Brooke en zijn zin uiteraard begon met 'Logan'. En zo geschiedde
Ik dronk een glaasje wijn... Ik had de fles nog staan toen ik dit account maakte.. Aliwen. En nu hoop ik snel op een wijntjes-stop van ruim 9 maanden