Alleen de eerste paar maanden ging het bij ons niet echt lekker..onze dochter slaapte slecht en huilde veel dus we hadden veel gebroken nachten dat we niet meer wisten wat we ermee aan moesten en in de kraamperiode had ik veel last van emoties! Maar we zijn eroverheen gekomen! We doen vaak iets met ons gezin.. dagje uit of uit eten, op vakantie.. we hebben het gezellig.. wel altijd met z'n drietjes maar dat vinden we niet erg.. we genieten er beide van!
Mijn vriendje en ik hebben het er ook over gehad nav een collega waarbij relatie heel slecht gaat en de 3e opkomst is (gaat waarschijnlijk scheiden). Hier was ik nogal van geschrokken, we snappen allebei niet hoe dit zover kan komen en hopen het ook nooit te zullen begrijpen. Een andere moeder collega vond ook dat je elk jaar eens een keer met z'n tweetjes op vakantie moet gaan (zonder kids) zodat je echt weereens met z'n tweetjes bent. Dit zijn wij van plan! Maar ook zeker proberen om lekker uiteten te gaan, naar de film etc. (en dan een oppas regelen). Tot nu toe is onze relatie juist sterker geworden sinds de zwangerschap! Hopelijk blijft dit zich voortzetten. Soms wordt ik weleens onzeker omdat ik zoveel relaties zie die op de klippen lopen.