zwaar pfffff..................

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeannet, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hallo allemaal :(

zwanger zijn is leuk maar het wordt me nu echt te zwaar :oops: .
    ik kan niet eens meer normaal me sokken aan trekken :confused: .
    lopen is heel zwaar na 50 meter ben ik moe krijg ik last van harden buiken :(
    als ik lekker op de bank zit en ik moet over eind komen gaat het ook zwaar pffff ik wordt er gewoon zo moe van echt waar pfff
    ik heb het er graag voor over heus wel :p maar dinsdag ben ik pas 30 weken en met 38 weken leiden ze me in dat is nog 8 weken te gaan pfffff
    dat is lang om zo door te lopen als een eend :( want zo voel ik me echt
    hadden jullie dat ook al met 30 weken zwagerschap?

liefst jeannet

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik voel me soms ook een oud vrouwtje.
    Ik krijg snel last van m'n buik bij het lopen. Kan ook niet meer zo snel...
    Uit de bank op staan is meestal met steun van de leuning.
    Vooral als ik een dagje te veel heb gedaan qua werk of huishouden heb ik er erg last van.

Het hoort er bij, ben ik bang. ;)

3. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    ik denk dat je gelijk hebt :confused:
    pfff ik zie er wel tegen op hoor zo lang nog om zo door te lopen
    me vriend is zelf van plan om een scootermobiel te huren voor die 2 maanden :confused:
    dan kan ik overal heen rijden zegt hij zonder vermoeit te worden lief he, ;)

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja ik heb ook overal pijn. Ik heb al vanaf week 10 pijn in mijn rug/schouders. Sinds 2 maanden ontzettend pijn aan mijn rib lijkt wel of ie gekneusd is of zo. Dus slapen gaat niet want op mijn zij doet mijn rib pijn, op mijn rug krijg ik het benauwd en buik lukt niet meer. Te lang zitten lukt ook niet dus ik weet niet hoe ik moet staan/zitten/liggen soms.

Schoenen aantrekken moet mijn vriend bij helpen :D

Ik heb nu konstante druk op mijn blaas en moet soms in 30 minuten tijd wel 5 keer plassen maar het is geen blaasontsteking.

5. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Nou dames jullie hebben nog een flinke tijd voor jullie....het wordt alleen maar erger hoor believe me!

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahahah heel herkenbaar hoor!

uit de bank komen is voor mij echt een hel!@! nu helemaal omdat ik een loungebank heb :(
    en dat lopen pffff idd na 50 meter ben ik uitgeput, en kan ik niet meer door de harde buiken.....

wilde volgende week naar zuidplein gaan maar ben bang dt ik de tram niet haal ( en die is 20 meter verderop) ;)

zegt ie nou het ziekenhuis ligt ernaast leen ik wel een rolstoel voor je :) hihih

maar idd shelde ben bang dat het erbij hoort en we hebben nog wel ff :p

7. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Tja jeannet, wat Cynthia ook al zegt: het zwaarste komt nog want je baarnoeder gaat nog veel zwaarder worden.
    Als je rond de 30 weken je zwangerschap al als te zwaar ervaart - zonder heftige pijnklachten als bijv bekken instabiliteit... poe hee, maak je borst dan maar nat! ;)

Persoonlijk zet ik mezelf liever in de steigers ipv dat ik dat beetje beweging wat ik krijg, opgeef. Steunzolen, steunkousen, bekkenband, bring it on en ik ga weer op pad. Ik heb er nog nooit zo sexy uitgezien. \:D/

8. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Die bal word ook nog allemaal dikker, maar je leerd er ook een beetje mee omgaan.
    Maar ik herken het wel.
    Ik heb echt het gevoel dat ik een tien kilo zak voor aan mij gevel mee draag.

Groetjes Anna

9. Esma

Esma Bekend lid

Heel herkenbaar... voel me een vrouwtje van 80...zucht...
    Sterkte meid!

p.s. Waarom word je ingeleid?

10. Esma

Esma Bekend lid

Heel herkenbaar... voel me een vrouwtje van 80...zucht...
    Sterkte meid!

p.s. Waarom word je ingeleid?

11. hardloper

hardloper Niet meer actief

hoi, was bij de tweede ook erg moe, kon ook niet ver meer lopen van pijn en vooral moe. blijkt nu dat dat komt omdat ik waggelde. ik heb bekkeninstabiliteit, en vind lopen heel moeilijk. waggelen gaat bijna vanzelf, maar als je waggelt gebruik je de verkeerde spieren. stuurspieren zeg maar ipv loopspieren. en die spieren zijn het niet gewend om te lopen, dus worden die enorm snel moe. ik probeer nu niet te waggelen, en dat scheelt enorm, alhoewel ik wel stukken langzamer loop. ik weet niet of het bij jou hetzelfde werkt, maar wie weet scheelt het.
    succes verder.

12. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Ach meid, ik ben bijna 27 weken en voel me soms net een olifant! Als ik mijn schoenen dicht wil doen (of sokken aandoen enzo) heb ik het idee dat ik mijn eten erweer uitdruk! Dat alles in de verdrukking komt van binnen zeg maar. Ik waggel nog niet, maar weet wel bijna zeker dat ik dit ga doen aangezien ik dat de vorige keer ook heb gedaan! Alhoewel als ik vermoeid ben ( ik heb ook ischias klachten) ga ik al waggelen. En 's ochtends of na een tijdje gezeten te hebben ben ik zo stijf als een plank en kom ook met moeite de bank of.
    Conclusie, volgens mij hebbben er velen last van!
    Fijn he, dat je niet alleen bent!

13. Littleone

Littleone Actief lid

9 mrt 2007
    112
    0
    0
    Kinderverzorgster
    België
    Tjah meiden beter gaat het er niet op worden believe me ;) ...

14. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    zowiezo is het voor mijn heel zwaar ik ben nu al 18 maanden achter elkaar zwanger pfff wat wil je dat is toch ook zwaar maar iedereen heeft het zwaar lees ik gelukkig maar ben niet de enige scheeld al een hele hoop dat ik me niet alleen 80 voel

15. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    18 maanden achter elkaar zwanger?

Ik vind de laatste paar weken pas echt zwaar worden ... dus als e het nu al zwaar vind ... sterkte

16. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik mijn zwangerschap niet als zwaar heb ervaren, ik was juist super fit met 38 weken was ik nog drukker als voor mijn zwangerschap (echt zware nesteldrang :rolleyes: )en ik hoop dat deze zwangerschap net zo gaat, ik probeer wel zolang mogelijk door te gaan met sporten enzo want daar blijf je echt fit van!

succes de komende weken!

17. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Sorry, maar hoezo ben je 18 maanden achter elkaar zwanger?

18. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Olifantendracht :confused: :confused: :confused:

19. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    probeer wel een beetje positief te blijven, en juist in beweging te blijven, misschien helpt dat ook allemaal wel een beetje

want inderdaad aan het eind is het nog veel zwaarder, en als je nu probeert een beetje positief en fit te blijven, valt het misschien aan het eind wel een beetje mee ;)

20. Niet meer actief

hoi hoi, ik vind het ook zwaar, maar volgens man lief klaag ik niet.... hij doet het huishouden ooooow wat was dat moeilijk om op te geven, ben eenp oetsfreak namelijk... hij doet het op zijn manier en ja dat is totaal niet mijn manier... maar goed hij doet het..... ik doe eigenlijk niets meer hahaha alleen nog maar naar bed gaan en werken, hij haalt me op en brengt me naar mijn werk... heel af en toe moet ik met de bus, maar ja zwaar is het nog wel... maar saampjes redden we het wel...

Maar een vraagje he, waarom weet jij eigenlijk al dat je met 38 weken wordt ingeleid? Je wordt toch pas ingeleid als je circa 42 weken bent of niet?

Doei doei

Deel Deze Pagina