Benieuwd hoe jullie je tijd verdelen als kids naar school zijn?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door annet1985, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Volgend jaar gaat N naar de peuterspeel zaal en dan ben ik een ochtend vrij. Dan wil ik weer gaan banenzwemmen.

2. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik denk dat ik weer een dag extra ga werken als de kinderen weer naar school zijn. Lijkt me helemaal niet verkeerd.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier geen continu rooster, dus 8.30 op school, 12.00 ophalen, 13.30 weer op school en 15.30 ophalen, minimaal 15 min lopen enkele reis... Tel uit je winst...

Dan heb ik nog een dreumes die om 9.30 in bed moet liggen, anders slaapt hij niet genoeg tot we de oudste moeten halen, en smiddags om 15.45 gaat de jongste nog een X slapen

Dus de 2 uur die ik sochtends heb( als zoontje slaapt) doe ik huishouden...
    De tijd die hij smiddags wakker is tot we de oudste halen speel ik met hem,geef hem aandacht
    En de tijd na school is de aandacht voor de oudste en om 17.00 ga ik koken...

Dus als jij ergens tijd ziet om te vervelen... Vertel het me aub hahaha dan ga ik dat doen :D

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Schoonmaken, opruimen, werken, met vriendinnen afspreken, naar de orthodontist, thuis werken (nakijken en voorbereiden), naar de kapper, naar een tuincentrum, naar de stad/winkel, lezen, forummen, bellen/appen, tuin bijhouden, uitrusten.

Ik heb 'maar' 2 ochtenden voor mezelf. Ik werk drie hele dagen. Op woensdag en vrijdag ben ik vrij; mijn dochter is dan om 12 uur uit. Die ochtenden zitten zo vol bij mij.

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ochtend: kinderen naar school. Baby voeden enz lunch klaarmaken.

11.45: kinderen ophalen voor de lunch baby voeden 13.00 weer terug (op de woensdag tot 12.15 school en om 13.00 zwemlessen)

13.10: baby slapen, tafel afruimen huishouden boodschappen baby voeden

15.00. Bankhangen uitrusten

16.30: kinderen ophalen van de bso.

Zo een beetje. Soms komen er nog andere dingen bij kijken maar dit is het in grote lijnen.

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Ik heb nu 1 ochtend in de week dat ik niet naar mijn werk toe ga en wel alle kids de deur uit heb. Meestal werk ik dan vanuit huis. Als het niet zo druk is dat dat nodig is, gebruik ik die tijd voor huishoudelijke dingen waar ik anders nooit aan toe kom. En heeeeeeel soms voor iets leuks voor mezelf zoals bijv. uitgebreid naar de kapper gaan of even shoppen.

7. tuc

tuc Niet meer actief

tot nu toe trouwens geen dagdeel voor mijzelf gehad, op de dagdelen dat mijn zoontje op de psz had ik oppaskindjes en op mijn vrije dagen was hij thuis. Maaaar vanaf komende week gaat zoontje op vrijdagochtend naar de psz en dat is mijn vrije dag:D

Deel Deze Pagina