Volgend jaar gaat N naar de peuterspeel zaal en dan ben ik een ochtend vrij. Dan wil ik weer gaan banenzwemmen.
Ik denk dat ik weer een dag extra ga werken als de kinderen weer naar school zijn. Lijkt me helemaal niet verkeerd.
Hier geen continu rooster, dus 8.30 op school, 12.00 ophalen, 13.30 weer op school en 15.30 ophalen, minimaal 15 min lopen enkele reis... Tel uit je winst... Dan heb ik nog een dreumes die om 9.30 in bed moet liggen, anders slaapt hij niet genoeg tot we de oudste moeten halen, en smiddags om 15.45 gaat de jongste nog een X slapen Dus de 2 uur die ik sochtends heb( als zoontje slaapt) doe ik huishouden... De tijd die hij smiddags wakker is tot we de oudste halen speel ik met hem,geef hem aandacht En de tijd na school is de aandacht voor de oudste en om 17.00 ga ik koken... Dus als jij ergens tijd ziet om te vervelen... Vertel het me aub hahaha dan ga ik dat doen
Schoonmaken, opruimen, werken, met vriendinnen afspreken, naar de orthodontist, thuis werken (nakijken en voorbereiden), naar de kapper, naar een tuincentrum, naar de stad/winkel, lezen, forummen, bellen/appen, tuin bijhouden, uitrusten. Ik heb 'maar' 2 ochtenden voor mezelf. Ik werk drie hele dagen. Op woensdag en vrijdag ben ik vrij; mijn dochter is dan om 12 uur uit. Die ochtenden zitten zo vol bij mij.
Ochtend: kinderen naar school. Baby voeden enz lunch klaarmaken. 11.45: kinderen ophalen voor de lunch baby voeden 13.00 weer terug (op de woensdag tot 12.15 school en om 13.00 zwemlessen) 13.10: baby slapen, tafel afruimen huishouden boodschappen baby voeden 15.00. Bankhangen uitrusten 16.30: kinderen ophalen van de bso. Zo een beetje. Soms komen er nog andere dingen bij kijken maar dit is het in grote lijnen.
Ik heb nu 1 ochtend in de week dat ik niet naar mijn werk toe ga en wel alle kids de deur uit heb. Meestal werk ik dan vanuit huis. Als het niet zo druk is dat dat nodig is, gebruik ik die tijd voor huishoudelijke dingen waar ik anders nooit aan toe kom. En heeeeeeel soms voor iets leuks voor mezelf zoals bijv. uitgebreid naar de kapper gaan of even shoppen.
tot nu toe trouwens geen dagdeel voor mijzelf gehad, op de dagdelen dat mijn zoontje op de psz had ik oppaskindjes en op mijn vrije dagen was hij thuis. Maaaar vanaf komende week gaat zoontje op vrijdagochtend naar de psz en dat is mijn vrije dag