Hoi Hoi, Ik kan haar account niet meer vinden, maar ben toch erg benieuwd hoe t met haar en haar zwangerschap gaat. Heb haar verhalen altijd gevolgd.. Weet iemand dat? Liefs
Ik zag haar tot voor kort nog actief volgens mij, maar nu bestaat het account niet meer. Kende haar verder niet hoor dus kan je niks vertellen. Maar waarom zou ze weggegaan zijn dan?
Nee die is weg want ze loog nogal eens. Volgens mij is ze wel terug onder andere naam maar dit weet ik niet zeker
Ik heb wel iemand in gedachten, maar ja het is natuurlijk vrij lullig als je een naam noemt en het blijkt niet zo te zijn, haha.
Jammer dat zo'n iemand dan weer terug komt onder een andere naam. snap dat niet. Nu ga ik ervan uit dat het waar is dat ze daarom weg is he!
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (10 leden en 1 gasten) ‎Jel*, ‎Alessandro2011, ‎blaine, ‎Laika, ‎lin80, ‎lovelyme, ‎minimuppet, ‎Slunae Iemand van deze mensen?
Ik snap nooit waarom mensen zo moeten liegen op internet... Ik ben ook wel benieuwd wie ze nu is haha
Dat was toch die meid die hier vertelde dat ze erachter was gekomen dat haar vriend haar ten huwelijk ging vragen en op een ander forum vertelde ze dat ze al gevraagd was..iets in die richting toch? Ik had haar nog niet gemist, maar nu erna gevraagd is valt het me idd wel op, want was toch een veelvoorkomende naam.
‎chantelle, ‎blaine, ‎esmee1808, ‎kimmetjuh1981, ‎kristalhelder, ‎lin80, ‎lovelyme, ‎Majel24, ‎minimuppet, ‎Mira85, ‎ninja2, ‎Slunae, ‎Wup of iemand van deze mensen ? hahah