En toch vraag ik me af of zij dat wel echt waren hoor. Want ik kan me nog herinneren dat ze een keer een you tube filmpje heeft geplaatst waar haar vriend en kind op te zien waren, en die jongen leek helemaal niet op de op het plaatje in het onderschrift.
Hoe lang zou dit topic open blijven, volgens mij mag je niet een topic openen over een ander (ex)lid, toch?
Ik koop gewoon elke week mijn geheim dus ik zou t niet weten.. Vind het wel jammer dat ze zo is weg gegaan hoor, ik volgde haar altijd. Ze was is mijn leeftijd enzo..
ohh mag dat niet? Naja dan laat ik em wel sluiten, zit niet op een waarschuwing te wachten namelijk..
ja ik zou er niet raar van staan te kijken hoor. ze kletste ook altijd mee in show je zwangerschapsoutfit toch
Eeehhh ik zie geen fto onder der banner? Alleen een tekst Met .......... Irritant van karakter ofzo... Het begin weet k ff niet meer...
Je zinnen zitten te goed in elkaar, jij bent het niet. Of was het niet een vermoeden dat jij het zou zijn? Ik moet nog verder terug lezen
Nou, dames... ik denk dat we kunnen denken tot we een ons wegen. Ik geloof niet dat we er ooit achter zullen komen. Ik ga verder zp'en
Nogmaals pink candy er stond dubbel als je het niet bent onze excuses dus trek het je niet aan als je het toch niet bent hoef je je ook niet aangesproken te voelen toch
Oh, Pink Candy is weer onder de meelezers P.c. als je het niet bent... ook mijn excuses *bah... blijf zo nieuwsgierig!!*