Driftbuien ja, hoirt t bij haar lerftijd nee, t hoirt bij haar ze beeft vanaf dag 1 een sterk karakter thja en daar horen bij haar ook de driftbuien bij
Hier ook een 'karaktervol typje' van 2 jaar en 2 maanden...onze dramaqueen kan er wat van! Alle cliché's, zoals de overbekende supermarktscène, ze komen hier allemaal uitgebreid voorbij...en dat terwijl ons dametje toch echt een heel tevreden baby en dreumes was...totdat ze 21 maanden werd en het losbarstte ...maar goed, het is een fase hè, zeggen ze...
Absoluut verwacht en absoluut gekomen! Mijn meisje kan een ongelofelijke Draak zijn met hoofdletter D. Komplete woede aanvallen dat ze niet of nauwelijks voor rede vatbaar is. Gelukkig over het algemeen alleen thuis en bij opa en oma.
onze oudste is nu een heel rustig meisje. De jongste is een stukje drukker. Maar de oudste was degene die als peuter driftbuien had van 3 kwartier waar je haar niet uit kon krijgen. Dan lag ze op de grond te krijsen en trappen en als je in de buurt kwam werd het alleen maar erger. Vasthouden hielp ook niet. Gewoon wachten tot het overging... En dat was een periode zo'n 5 x per week... de jongste heeft ook haar buien (en gehad) maar niet zo extreem dat je er echt niet meer doorheen kon komen. Die huilde zich ook niet blauw, zoals de oudste deed.
Ja hoor hij heeft ze gehad en nu nog wel eens maar het wordt minder heftig. Ik zeg altijd "als je klaar bent mag je stoppen" en dan stopt hij meestal direct.
De oudste heeft 1 x een driftbui gehad en daarna nooit meer, ze is altijd wel voor rede vatbaar geweest ook. Zoontje daarentegen is een constante driftkop
Ik had verwacht dat t erger zou zijn Mijn dochter was als baby nogal pittig (veel huilen) en als peuter kon ze best wel eens driftig zijn, dr zin willen doordrijven. Maar eigenlijk is ze met de leeftijd steeds makkelijker geworden.
We zitten nu op 4. Peuterpuberteit is begonnen en denk dat vandaag nr5 ook nog gaat komen Ik vind het nog zielig maar wel minder omdat er nu echt een reden voor is. Geen snoepje, niet naar de maan kijken,...euhm? Haha Vind het ook zielig voor ons
Ik heb gestemd dat ik het verwachtte en dat het ook is gekomen. Maar het betreffen geen echte driftbuien als in op de grond gaan liggen etc. Alleen erg driftig zijn. Pit zit er iig zeker in, van baby af aan. Rustig wachten op een fles was er nooit bij. En bij de jongste ook niet trouwens...