Hoi dames, ik ben benieuwd wanneer een gyn een keizersnede doet. Daar bedoel ik mee op welke dag van de zwangerschap. met 38+... of 39+...? Willen jullie jullie week met mij delen? Dan weet ik misschien vast een klein beetje waar ik op kan rekenen....
Ik werd bij 39+1 ingepland voor een keizersnede. Mij werd verteld dat vanaf 39 weken zwangerschap de meest gunstige periode was om het kindje te laten geboren. Dit zonder verdere complicaties o.i.d.
Bij mij bij 38+3, maar dat was omdat de baby te groot voor mijn bekken was en niet spontaan geboren zou kunnen worden. Het ligt nl. vaak aan de reden voor een geplande keizersnede. Stuitbaby's laten ze vaak liever tot aan 39 weken zitten.
bedankt! dan weet ik dat ik uit kan gaan van week 39! Ik hoop dan op precies een week eerder en niet later dan dat dus met 39+..., dan heb ik 12 dagen om bij te komen want dan heb ik namelijk een bruiloft van mn schoonzus en zwager dus zou daar graag bij zijn!
Dat is dan nog best pittig! Ik was bij de jongste heel snel weer op de been, maar een bruiloft had ik toch niet zo snel getrokken.... Maar wel veel plezier!
haha ik zeg het nou wel zo leuk maar moet ook afwachten hoe ik me voel natuurlijk... ga niks forceren!
Hier keizersnede i.v.m. stuit met 37 weken. Maar de bevalling begon bij mij spontaan met het breken van mijn vliezen, dus heb er niets over te zeggen gehad hihi