morgen inleiden, zenuwe

Discussie in 'De bevalling' gestart door noel82, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    goedeavond dames,
    Ik wilde eigenlijk niks openen, omdat verhalen me misschien neit gerust stelen. Maar ben toch erg benieuwd.

Ik word morgen ingeleid. Mede ivm hoge bloeddruk verder urine klein spportje eiwit bloed goed. Ze beginnen emt breken vliezen en dan verder kijken...

Ik zit al vanaf 23 weken met rust, ivm met teveel harde buiken die voorweeen werden. Ik heb sinds vorige week 3 cm ontsluiting.

Nu hoop ik dat het na het breken van de vliezen vanzelf begint. Anders moet ik aan het infuus. Ik ben erg bang voor weeen storm. Bij mijn dochter heeft totale bevalling 9u geduurt en hebben we tussendoor extra een uur gewacht zodat ze verder kon indalen.

Dus eigenlijk geen reden tot angst, maar nu je eht vtv weet heb je veel te veel tijd om nate denken en te google!

Ben bang voor knip of ks en noem maar op pff

Ook heb ik geen idee hoelang het duurt. Gun zei moet wel te doen zijn in 24 uur.. Ik zou graag wel gelijk naar huis willen. Uiteraard krijg ik morgen alle info, maar miss mensen emt ervaringen??

2. suuuus

suuuus Actief lid

21 dec 2010
    244
    2
    18
    ik ben ook ingeleid met 37 weken ivm hoge bloeddruk, ik heb een hele fijne en makkelijke bevalling gehad waar ik heel positief op terug kijk. Sóchtend eerst gel gehad en dor het zkh gewandeld, daarna na de lunch zijn de vliezen gebroken en kwamen de harde buiken door, lekker op bed gelegen en manlief heet mijn voeten gemasseerd. 2 uur na het breken van de vliezen heb ik een infuus gekregen, het werd toen na een halfuur pittig en een paar weeen later begon mijn buik uit zichzelf te persen, had het helemaal niet door maar had dus al persweeen. Moest toen eigenlijk nog even wachten met persen omdat kleine man nog hoog zat maar er was geen houden aan, hij is toen binnen 4 minuten geboren, al met al, snel en makkelijk!
    Ik weet nog goed hoe ik me de avond van te voren voelde, een rare en bijzondere dag, heel veel succes morgen en ik hoop dat je vannacht nog een beetje kunt slapen!

liefs Suus

3. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Nou als t bij zo gaat teken ik ervoor! Zo zie je t hoeft geen kommer en kwel te zijn. Ik heb vanaf heel de dag gepoetst ha ha huis is iig netjes voor kraamzorg. Ik ga zo proberen te slapen en morgen gaan we ervoor! Brr heb wel de.bibbers ha ha

4. suuuus

suuuus Actief lid

21 dec 2010
    244
    2
    18
    ja ik was de avond ervoor ook nog druk aan de poets :)
    heel veel succes, ben benieuwd naar je ervaring!

5. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Ik ben ingeleid 38w3d. Omdat mijn vruchtwater gebroken was en baby in variabele ligging lag. Ze lag steeds anders en was nog niet ingedaald. Ik ben ingeleid dmv gel. Vanaf het breken van de vliezen tot de uiteindelijke geboorte heeft het 70 uur geduurd. Waarschijnlijk wilde Mara een kerstkindje zijn! :)
    Inleiden met de gel voelde behoorlijk branderig aan. Het duurde bij mij erg lang voordat er ontsluiting kwam. De persweeen duurden 45 minuten.
    Heel veel succes!!!

6. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Nou ik aas vanm kwart over 7 binnen. De vliezen werden gebroken om kwart voor 8. Ik heb gevraagt dit extra te laten wachten omdat ik graag natuurlijk zou bevallen. Na 1u 4cm ontsluiting en beginnende weeen. Toen onder de douche en t werd snel erger. Om kwart voor 11 zuster groepen omdat het echt pittig werd en ik dacht t niet vol te houden.... vk kwam voelde 8cm 1wee later moest ik poetsen en kon echt niet wachten 4 pers weeen later om kwader over 11 was mijn zoon geboren! Half 3 lagen we thuis in bed.

Het ging zo snel kan t nog steeds niet bevatten. Maar kijk er goed op terug en er is niks opgewekt dus al met al 100% meegevallen.

7. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Geen ervaring mee maar wilde je even suc6wensen! T komt vast goed....

8. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vlotte bevalling!!
    Gefeliciteerd!

9. suuuus

suuuus Actief lid

21 dec 2010
    244
    2
    18
    Fijn dat het zo vlot en goed gegaan is! Van hare gefeliciteerd, en nu lekker genieten van je kraamtijd

10. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Vlotte bevalling inderdaad, fijn! Nu bijkomen en genieten van Casey!

Deel Deze Pagina