33 toen ik mijn dochter kreeg en 1 week later werd ik 34 nu ben ik 36 en in november word dochter 3 en ik 37 maar mijn collega van 23 vroeg van deweek nog wanneer ik 30 zou worden hihihihihi
Ja! Ik heb even gezocht en zij was 42 toen ze zwanger raakte van haar jongste zoon en die is nu 3, dus is ze op haar 43 bevallen (ze is nu 46). Wie is er dan bij de bevalling het oudste?
Ik vrees ik, ik was 45 toen ik beviel.......( en zou het zo weer doen !, maar volgens mij blijf ik het leuk vinden) Wie biedt er meer ?? Natas gezellig meis jij ook hier
euhh....ik ben op mijn 38e bevallen van onze 1e zoon..die is nu 13 maand..schijnt voor een eerste kindje best "oud" te zijn....tja, wat doe je dr an..ik ben dr in ieder geval erg blij mee! Manlief kreeg paar maandjes terug te horen "zo lekker met uw kleinzoon op pad?" aaiii...deed hem meer dan ie toe wilt geven (grinzzzzzzzzzz...tja "opa"is nu 47 dus het had best gekund)
Ik ben 44 en word over 2 weekjes weer mama want dan word ik ingeleid. Ben trouwens ook jong mama geworden en onze kids zijn 22,18,17,17. Mijn man en onze kids vinden het allemaal superleuk.
Yep Koffie, je komt niet van me af! En jij hebt de eer om hier te winnen...... ben je er blij mee? Ik was 41 en 44 toen ik beviel. En ik zie dat Nessy ook net een jaartje te kort komt. Spannend Nessy!
Wat leuk Nessy en wat spannend !! Welkom meis in het clubje van de *oudjes*...... Ja Natas ben er reuze blij mee (not) hahahahaha nee hoor meid weet je het kan me echt helemaal niks schelen..... Ja Lim nog steeds no One
in mijn omgeving ben ik echt de oudste mams (van 1e kind) en daar was ik soms weleens betreurd over maar nu ik deze topic ontdekt heb..........WHOW...ik ben echt een kuuk'n hier