Benieuwd naar de *oudste* mama of zwangerschapswens

Discussie in 'De lounge' gestart door Koffieleutje, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    @Roes> fijn hè? Dat "kuuk'n" zijn.... Soms voelt dat gewoon heel lekker ;)

2. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    @Sjalleke---> heeeeeeeeeeeeeeerlijk !!!! niet zo piep zijn en toch weer wel...........ik hou dr van!

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Goed goed ben ik moeder de gans wel....... :)

Roes welkom !

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

en wij tippelen wel met zijn allen achter je kont aan :D

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jeee Koffie, ben je dan echt de oudste? Ik kan ook niet concureren met 40 en 42. Dat klinkt zo jong eigenlijk nog.

Ik ken wel een oudere mama nog, maar die kozen er niet zo bewust voor als jij. Maar ik sta er toch van te kijken.
    Aan de andere kant zou ik zelf ook meer weinig hoop hebben boven de 43 a 44 om nog zwanger te worden.

X is natuurlijk een allerliefst mirakel.

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ja absoluut X is een groot, klein wonder........
    Had eigenlijk zelf ook nooit gedacht dat het zo zonder meer zou lukken, zonder ingrepen....Nog steeds als ik bv nog even bij hem kijk wanneer ik naar bed ga en naar het slapende ventje kijk schieten de tranen me in de ogen en denk dan tjee wat een groot wonder ben je eigenlijk....

Ja meid vlgs mij ben ik echt de oudste (of niet w8 nog steeds af) voel me echter nog zo jong mensen schatten me eind 30 dus valt mee.....voor de nieuwsgierigen foto staat in mijn album, wel ff vriendjes worden dan :)

7. cindybaby71

hihi ben wel nieuwsgierig hoor :D vriendjes worden ;)

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik zie Danique en Quinten ook als wondertjes. Dat ons dat nog gegeven is, 1 kind was al helemaal geweldig en dan ook nog de mazzel dat een 2de is gelukt!

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hier nog zo'n dankbare moeder. Heb regelmatig tranen in mijn ogen van blijdschap en dankbaarheid voor deze twee meisjes in mijn leven.

Ben wel een huilebalkje geworden sinds ze er zijn.

10. cindybaby71

ja hier dus ook, ik had niet verwacht op mijn 38e nog eens moeder te mogen worden,maar na 14 maanden stonden er toch echt 2 streepjes op de test.
    en nu 1,5 jaar later mag ik nog eens van geluk spreken dat ik op mijn 40e nog 1x zwanger mag zijn en dat al zo snel.
    dus ik ben dan ook ontzettend dankbaar ;)

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0

ben ik gelukkig niet de enige :).. samen een zakdoekje delen? :D

Wil de mama die ouder is dan koffie zich nu bekend maken!!!!

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    willen jullie die rollators wel eens netjes opstapelen.... de mijne past er niet bij.... gniffel gniffel....

ik ben Evelien, 42 jaar moeder van Kim 9 jaar, Tessa 6 jaar en Iris van net 3 jaar.... ik was 39 toen ik van Iris beviel.... dus ben geen bedreiging voor koffie haha.... ik werk als verzorgende ig op een pg afdeling in de avond en nachtdienst zodat ik kan werken als erwin, mijn man, thuis is.....

wij wonen vlakbij eindhoven.......

leuk topic btw.......

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    oh ja, ik heb een tijd nodig gehad om mezelf er van te overtuigen dat ik heus wel een goede moeder kon zijn, voelde me daar erg onzeker over , toen ik daar uit was duurde het 5 jaar voordat ik zwanger werd van kim. toen duurde het bijna 3 jaar voordat ik zwanger werd van tessa..... toen vonden we het wel mooi 2 kindjes, met ons verstand, maar het gevoel zei wat anders, toen na ruim 2 jaar toch besloten om voor een derde te gaan en toen was ik na 1 ovulatie al zwanger.... dus het heeft zo moeten zijn zeg ik altijd....

14. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik ben nu in verwachting van mijn eerste met mijn *oude* leeftijd van 31 hihihihi.
    En wanneer de tweede zich aanmeld, tja dat weet niemand ;)
    Ik had voor mezelf het doel voor mijn 32ste mijn eerste kindje te mogen krijgen en dat is gelukt, (als het niet gelukt was dan was die grens ook wel verdwenen hoor) en voor de tweede heb ik geen echte grens, nah ja 63 is toch echt de limiet hahaha ;)

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Limmeke, zakdoeje delen????:$
    Nou als ik maar eerst mag dan.;)

Evelien, Mooi dat nummer drie al zo snel kwam dan. Het kan vreemd lopen.

16. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Hier net de zwangerschapskleding de deur uit gedaan..
    (Jessi bedankt!!)
    Voelt toch echt als een afgesloten hoofdstuk nu *snottersnifsnif*

17. Bri

Bri Niet meer actief

Daar kan ik ook wel even over meesnotteren.... Heb net wéér een berg te klein geworden babykleding ingepakt, daar gaat m'n kleine nichtje nu in rondscharrelen. Mijn kindjes worden zo snel groot, die hebben er totaal geen boodschap aan dat mama nog wel een baby'tje zou willen vasthouden.
    Bij de oudste zat ik alles bij te houden: de eerste keer dat hij dit doet, de eerste keer dat hij dat doet. En nu bij de jongste voelt het veel meer als de laatste keer dit, de laatste keer dat.
    Oké, dat is een beetje erg dramatisch, want er zijn ook nog zó veel eerste keren, maar soms voelt het wel zo.

pffwarrrreeeep... kom maar door met die kleenex!

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik wil gewoon nog een derde... (hellup!)

19. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Zo te lezen ben ik een van de vele die na haar 30e haar eerste kreeg. (was 34 toen casper geboren werd)
    Ik moet zeggen dat ik daar nooit wat over te horen heb gekregen (of ze durven het niet te zeggen hihihi) en dan nog!
    Iedereen is er op zijn eigen tijd aan toe en soms spelen er omstandigeheden mee.
    Wanneer we een tweede mogen krijgen weten we nog niet, kan nog wel een jaar duren ws ben ik dan 36, maar eerst maar eens van ons gezin genieten

20. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    @Roes> lees net in het topic "wat draagt jouw dreumes vandaag" dat jouw hubbie ondanks zijn jonge zeun toch een midlife crisis heeft op de Harley :D Had hij nog een shirt meegebracht?

Deel Deze Pagina