Benieuwd naar de *oudste* mama of zwangerschapswens

Discussie in 'De lounge' gestart door Koffieleutje, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb Quinten vandaag in een pakje maat 50 gepropt. Een week geleden is hij gemeten bij het CB, hij is 59 centimeter..... het shirtje komt tot aan zijn navel, hahahaha! :D
    Dus dit was de laatste keer maatje 50, maat 56 kan nog wel goed.

Bij Danique's ontwikkeling was ik heel dubbel : aan de ene kant prachtig om te zien en mee te maken, aan de andere kant vond ik het vreselijk dat het dan 'de laatste keer' was en ik weer iets moest afsluiten. Vanaf de dag van haar geboorte wilde ik dolgraag een tweede maar mijn man in 1ste instantie niet. En we hadden ook nooit gedacht dat het zou lukken.
    Nu dus toch een tweede, en tot op dit moment heb ik dat pijnlijke gevoel van 'afsluiten' niet. Wel weemoed, zou best weer een dagje zwanger willen zijn of dat eerste uur met de babies opnieuw willen beleven. En nu maatje 50 opbergen, ja jammer dat dat alweer zo ver is. Maar verder prima, niet meer die steek in m'n maag. Gek hoe gevoel in elkaar steekt.

Cygnet, een 3de kan toch nog als jullie dat graag zouden willen?

Trouwens, ook zakdoekwaardig...... je zwangerschapskleding maar niet weg kunnen doen omdat je nog een veels te dikke buik hebt :(

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    * zet een voordeelpak tissues neer * :)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Natas... ik wil wel.. nu manlief nog... Die voelt zich af en toe zo oud... (heb ik eigenlijk nooit last van.. behalve als de oppas van 17 hier is hihi) Voorlopig blijft alles hier nog even in huis... Als ik op mijn 40e verjaardag niet zwanger ben, doe ik alles weg.

Enne.. Quinten is pas 2 maanden... die buik verdwijt echt wel weer! (ook wel lekker hoor.. nog ff ruime kleding dragen!)

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik vind de nuchtere insteek van jullie over zwanger vlak voor/na je 40e erg verhelderend en hoopgevend!

Wij hebben net besloten om pas op de 3e verjaardag van onze zoon te beslissen wel of niet voor een tweede te gaan. Ook al ben ik dan weer een jaartje ouder, oi kan het met mij alleen maar beter zijn dan. Het was best zwaar de afgelopen 2,5 jaar, het was flink bikkelen. Nu even rust en genieten van onze grote kleine man en verder werken aan herstel van BI en PE.

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Dat was gelukkig 1 van de voordelen van deze zwanherschap... Meteen al een kilo of 5 lichter ipv zwaarder zoals bij de 1e :D

6. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Dat voordeelpak is in iig beter dan zakdoeken delen :D

7. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Hoi,

Ben de laatste dagen alleen via mijn mobiel even wezen kijken hier.
    Heb erg veel pijnlijke harde buiken waar ik af en toe helemaal gek
    van word.Soms komen ze uren om de 3-5 minuten en stoppen ze weer.
    Had ik vroeger ook last van in mijn zwangerschappen dus nieuw is het niet
    maar leuk is anders.De laatste loodjes want ik word volgende week
    vrijdag ingeleid.Erg spannend !!:)

Misschien een stomme vraag maar is er een 40+ groep ?

8. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

volgens mij is dit topic zoiets als de 40+ groep ;)
    wat spannend zeg nog 1 weekje,als de baby niet uit zichzelf komt natuurlijk:p

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hier heb ik nog alles bewaard qua kleertjes maxicosi enz...maar na deze baby gaat toch echt ALLES de deur uit hoor ;)

ik ben net zwanger en nu al 2kg erbij? terwijl ik toch normaal eet hoor :$ nou als dat zo doorgaat ben ik straks weer 20kg bij en ik heb nog 8kg van de vorige zwangerschap op me heupen:$ helluppppp iemand tips??

10. w0nder

w0nder Niet meer actief

Nessy, spannend dat je volgende week ingeleid wordt.. mijn gynaecoloog doet het pas vanaf 39 weken (ik wordt waarschijnlijk dan ingeleid, als de kleine niet eerder gaat komen, want ik heb nu al vaak en lang harde buiken).
    Leuk, je mag bijna je kleintje in je armen houden :):) doe rustig aan meid ;)

40+ topic, ik weet het ook niet, hier zitten veel meiden :D:D gewoon hier blijven dus!
    Misschien een idee om de naam iets aan te laten passen en dan te laten verplaatsen naar de clubs??
    Ik heb me iig hier geabonneerd, dan zie ik gelijk of er nog geschreven is als ik online ben (ik wil niets missen van dit gezellige topic) :D

Koffie, ik heb je foto gezien, je ziet er lekker jong uit ;) ik neem aan dat je haar nu donker is (leuk kapsel) blond staat je trouwens ook heel mooi :)

11. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    Hahahahhahaha....dan heeft mijn hubbie al vanaf z'n 23e een midlife...zolang heeft zo'n ding al..en gelukkig pieuwwwwwwwwwwww.....hij kon geen leuk shirt vinden (ja meneer had een romper gezien van 25,- met een...nu komt het....adelaar en doodshoofd erop...erug verstandig van hem dat ie die NIET gekocht heeft) Vergeet niet dat paps al aardig richting de 50jr hobbelt..hey.. mss heb ik wel de oudste paps in mn bedje liggen..??

12. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    aaahhhhhhhhhhhhh........Dat had ik ook wel gewild, gehoopt en vooral gedroomd!!!!!!!!!!

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Goed idee wie kan dit regelen of hoe moet ik het regelen ?

14. w0nder

w0nder Niet meer actief

Volgens mij kun je het beste Lotte een pb-je sturen, ze regelt zoiets ;)
    Ja, jij kunt het zelf het beste regelen, want je bent diegene die dit gezellige topic heeft geopend :D:D

15. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    krijgen we daar dan wel een berichtje van..???????????????zodat we mee kenne verhuizen...

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik ga lotte even pben en dan horen jullie het zodra ik meer weet :)

17. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Maar kunnen jullie even mee helpen denken over een titel ?

De 40 plussertjes ofzo ?

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Vruchtbare veertigers, klinkt lekker toch?:D

19. w0nder

w0nder Niet meer actief

Als je hier geabonneerd bent, dan zie je dit topic staan als je naar gebruikersinstellingen gaat (ook met een andere naam of op een andere plaats) ;)
    De meiden die niet geabonneerd zijn, kunnen we dan nog een pb'je sturen (alleen weet ik niet wie het allemaal zijn, omdat er zoveel meekletsen) het handigst is als iedereen hier snel een abonnement neemt :D:D

20. w0nder

w0nder Niet meer actief

:D:D die is leuk, ha ha!!

Deel Deze Pagina