Dank je Bizzy.........he komen jullie allemaal eens achter die geraniums vandaan, tijd om te gaan bingoën
hahah ik had gisteren nog getest en het streepje is voor mij duidelijk genoeg nu je kan wel blijven testen hoofdzaak de streepjes worden donkerder zie hier;
met wat moeite! Zal ff mijn gehoorapparaat wat harder zetten... dat helpt vast ook ... ONEE... dit is een typemachine... Weet iedereen hier wat een Commodore 64 is? Zo ja, dan voel ik me redelijk op mijn gemak... kunnen we een clubje beginnen... gezellig
Ghegheghe Ik ga wel met mijn tijd mee hoor, heb in PLUS Magazine gelezen hoe mijn aaipet moet bedienen. Moest er wel aan wennen aan zo'n horizontaal beeldscherm en plat toetsenbord.
hahaha zolang je hem maar niet aan je oor houdt,en denkt dat is je nieuwe mobieltje voor ouderen hehehe
Hé, weer boven water? Heb je gemist.. Ja, wij oudjes moeten elkaar wel blijven steunen hoor! PLUS magazine.. nu word ik wel een beetje bang... Ik vroeg vorige week aan mijn neefje 'wat hip' is... HIP? Hij lach plat ... zo ouderwets.. OJEE!!!
Commodore 64, ff denken oh ja met dat tennisspelletje hahaha die goeie ouwe tijd dat ding was zo snel als een slak