kijk eens aan, ik heb niet eens zo'n aaipet Of misschien na deze twee berichten blijkt wel dat ik gewoon hopeloos uit de tijd ben voor mijn leeftijd.
Ja meid, ik was druk, je hebt het vast gelezen! Ik zeg weleens tegen de 'jeugd': "Hee wat gaaf En dan kijken ze je ook zo meelijwekkend aan, haha!
en het duurde ook even voordat ik door had dat ze het niet over pillen hebben als er over een tablet gesproken wordt
whahaha Nu mis ik de opmerking nog: je komt nog maar net kijken..... Hoe vaak ik die al niet gehoord heb.
Lach maar.... er zit meer dan een decennium tussen ons! En net kijken? Nee... al 27 jaar ... je bent al ruim over 1/4!
nou als ik je in het echt zou zien, zou ik zeggen: '' nou je zou het niet zeggen hoor dat je eind dertig bent
Heel pijnlijke vraag... wie herinnert zich de tijd voor MTV??? (dit is echt voor de heel ouwe bessen onder ons) @Cindy.. gaan we samen stappen!
Ja, ik ook en daar ben ik best trots op! Geen rimpels, geen grijze haren, zo gek als een deur en allergisch voor missEtam! Mooiste compliment ever: Nu al aan kinderen begonnen? Wow...