indalingsweeën

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bianca, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,

ik ben net te weten gekomen dat ik al indalingsweeën heb! :confused: Ik ben nu wat bang dat ik te vroeg zal bevallen. Iemand hiermee ervaring? Hij ligt al in positie (hoofdje naar beneden) waardoor ik al vreselijke bekken- en rugpijn heb!
    Het is nu toch nog wat vroeg om te bevallen, hé!

Vele groetjes

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het indalen zegt niks over wanneer de bevalling zich aan gaat dienen hoor!

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Nee inderdaad. Mijn kleine uk ligt er ook a helemaal klaar voor maar dat zegt niets over wanneer de bevalling zich aandient.
    Anders bel je verloskundige even?!

Groetjes Leonie

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Meid, dat wil gelukkig niks zeggen hoor! Bij een eerste kindje heeft de kleine wat minder plek, waardoor hij al wat sneller in de defenitieve houding gaat liggen. Bij mij is de kleine ook al met 30 weken ingedaald. Ik was net als jij ook een beetje bang, dat het dan niet lang meer ging duren. Maar de verloskundige verzekerde mij ervan dat dit niet wil zeggen. Je lichaam moet er klaar voor zijn om te kunnen bevallen. Je kleintje zit dus nog wel even goed zo.

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hoe voelen die indalingsweeen?

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Bij mij voelde de indalingsweeen als harde buiken, maar dan pijnlijk. Normaal doen harde buiken geen pijn, geven ze alleen een vervelend gevoel. De pijn trok bij mij door naar mijn rug.

Deel Deze Pagina