Hey dames Vandaag liep de urine weer langs mijn benen toen ik moest overgeven..En buiten en in de klas verlies ik urine als ik nies. Ik weet dat het erbij hoort maar schaam me dood me vriend is erg lief maar zegt wel wanneer hij het ruikt.Ook heb ik erg last van mijn onderkant het brand aan de buiten kant denk door de urine steeds al douch ik 2 a 4 keer per dag waardoor ik weer ezceem krijg.Moet ik het uitzitten of doet de huisarts er bij jullie wel wat aan? Ik heb zwangerschaps misselijkheid nog steeds en kreeg te horen dat hoort er allemaal bij vandaar dat ik nu beetje onzeker ben om naar de huisarts te stappen hiervoor vind het nogal beschamend ..Bekkenbodem train ik al voor ik zwanger was al maar het helpt niet inlegkruisjes branden weet het allemaal.niet mee rblijf nu het liefst de hele dag binnen al is dat onmogelijk
Waarom koop je niet even wat goed incontinentie materiaal (tena is in de vrije verkoop verkrijgbaar) Dat helpt in ieder geval tegen de kleine ongevalletjes en is makkelijk te verschonen.
Ga morgen is kijken was bang dat erg irriteerd of is tena zachter dan normale inleg kruisjes ben beetje nieuw hierheen gebruikte voor zwangerschap alleen tampons
Heel gauw naar bekkentherapeut om je bekkenbodemspier te trainen Echt niet mee wachten want volgens mij doe je t niet op de goede manier
Zou ook heel gauw naar de bekkentherapeut gaan meid. Is wel heel erg vroeg en heftig deze klachten. Misschien heb je door de irritatie en kapotte huid ook wel een infectie of schimmel opgelopen ivm je klachten...even bezoekje HA
Door de ms gebruik ik dit al meer dan 10 jaar en nog nooit geen last van irritaties of iets dergelijks gehad, ze zijn zeker zachter dan inlegkruisjes (en als je de mini neemt zijn ze ook niet veel groter)
heb je geen blaasontsteking? Daardoor kun je ook wel incontinent zijn! en indd, je bekkenbodem trainen! Goed inco materiaal! Tegenwoordig is er heel wat keus in allerlei soorten en maten! En dat branderige gevoel kan komen door een blaas of urinebuis ontsteking..of schimmelinfectie! Dus zou even langs de HA gaan! Voel je je zelf alleen maar beter door als de oorzaak gevonden word! Daarom zijn er HA! Beter dan vaak dan 1x onnodig te weinig! Succes!!
Ik zou in elk geval ook bij de huisarts om emesafene vragen. Dat kunnen ze bij zwangerschapsmisselijkheid zo voorschrijven en kan redelijk helpen tegen de misselijkheid.
Ik zou ook ff aan de bel trekken.. is wel heel snel voor zulke hevige klachten.. Misschien idd blaasontsteking of doorverwijzing voor de fysio.. Sterkte!
Ik dacht eigenlijk net een gelijkaardig onderwerp te openen. Heb er ook last van. Zelfs tijdens het vrijen! Volgens mijn huisarts is het normaal en heeft de ene vrouw er meer last van dan de andere. Bekkenbodem train ik zowiezo al, ik vrees dat incontinentiemateriaal de enige oplossing is...
Overigens: op zich is niet heel raar om urine te verliezen bij overgeven. Er komt dan een enorme kracht op je blaas te staan. Hoor het vrij vaak van vrouwen met HG.
Ik heb het ook en had het ook al snel. Volgens de VK kwam het omdat mijn bevalling de vorige keer zo snel ging (veel te vroeg) dat alles daar beneden te snel is opgerekt, en nu ik weer zwanger ben het weer slap is. Heel heel vervelend, ik was 3 x zoveel ondergoed als anders maar ik hoop dat het na deze bevalling en veel trainen v/d spieren ook weer beter wordt...
Hoi dames dankjewel voor de reacties ik heb geen blaasonsteking al was het in.dit geval wel.mooie geweest dan was er gelijk een oplossing..Heb een afspraak met de huisarts gemaakt kijken wat ze zeggen.. @Giebel.. Wat vervelend pff hier ook snel bevallen en flink gehecht misschien heeft dat ermee te maken maar hoop op meer hulp.. Fysio lijkt mij een goed idee ga eentje zoeken hierin de buurt heb ook al.flinke bekkenpijn en bij mijn oudste was dat aan einde niet meer te doen alleen door verhuizing verbreking relatie nooit wat aan gedaan goede kans dat daardoor het nu zo erg is..En dat urine verlies tijdens spugen kan goed kloppen spugen kost best veel kracht heb ook vrij weinig energie jammer dat urine er nu bij hoort..We moeten echt iets over hebben voor het eind resultaat merk ik nu wel hoop dat het wel verdwijnt na de bevalling nogmaals bedankt voor de reacties voel mij minder alleen erdoor
Hier moet je zeker iets mee doen, misschien kun je via bekken fysio of huisarts vragen hoe het zit met vergoeding van incontinentiemateriaal door zorgverzekering. Dat werd mij namelijk ook verteld door de gyn in het ziekenhuis. Sterkte!